Moja organizacja kosmetyków


Również i ja, postanowiłam zaprezentować Wam moje biedronkowe organizery na kosmetyki oraz akcesoria. Muszę przyznać że są świetnie, mieszczą bardzo wiele rzeczy a dzięki nim wszystko ma swoje miejsce. Kto jeszcze ich nie ma, to szczerze polecam.

Pierwszy organizer to trzy połączone ze sobą, różnej wielkości pojemniczki. Umieściłam w nich, jajo oraz moje ulubione pędzle, których najczęściej używam do makijażu.

 





 Drugi pojemnik to mój ulubiony, jest on najbardziej praktyczny i pojemny. Posiada wiele małych przegródek w których znajdują się kosmetyki, których używam najczęściej .





 Ostatni trzeci przeznaczyłam, do przechowywania rzęs oraz moich wiecznie plątających się wszędzie kredek do makijażu oczu oraz ust.

 






Komentarze:

  1. W Biedronce zawsze można znaleźć fajne gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nie doszłam do Biedronki, może jutro pójdę w tamte strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję że ja się nie skusiłam bo wygląda to wszystko bardzo estetycznie. Chociaż nie jestem pewna czy trzymanie kosmetyków na wierzchu byłoby bezpieczne dla kota :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić taki organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to masz zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne są te organizery! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wczoraj kupiłam ten organizer na pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się to prezentuje, minimalizm górą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz wszystko ładnie poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że ja nie mam gdzie postawić takich cudeniek :(
    mam bardzo małą łazienkę, a pokój też zagracony, w dodatku dzielę łazienkę z trzema innymi osobami i... no zwyczajnie nie byłoby to praktyczne :( może jak się już wyprowadzę na swoje, to wreszcie mi się uda pozaprowadzać porządek i wygospodarować miejsce na taką organizację kosmetyków i ubrań, jaka mi się marzy.
    o, i może toaletki się wreszcie dorobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy organizer jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) ja mam dwa organizery z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, ja jestem na etapie szukania jakiegoś fajnego ale nie za drogiego lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ile Ty masz różnych kredek ♥ Ja organizera jeszcze nie kupiłam i nie wiem w sumie czy kupię, ale jeśli jeszcze będzie w przyszłym tygodniu te 2 z wieloma przegródkami to chyba się skuszę, bo dzisiaj robiłam porządki na toaletce i jednak by się coś takiego przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to u Ciebie wygląda. Ja oglądałam te organizery każdego dnia, jednak na żaden się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie kupiłam tych biedronkowych organizerów, oglądałam ale były powybierane i niektóre miały skazy
    może innym razem uda mi się kupić, bo naprawdę są świetne i ładnie się w nich kolorówka prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również miałam problem z wyszukaniem tych bez skaz, jednak jakoś się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również zaopatrzyłam się w te organizatory :) Lecz na mojej toaletce tylko DWA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne te organizery, szkoda że nie udało mi się ich kupić. Ten pierwszy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę! I chyba są max tanie, bo koleżanka mówiła. Zaraz się chyba po nie przejdę. :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS