Żele pod prysznic BingoSpa


Dziś zapraszam na recenzję, testowanych ostatnio prze zemnie, żeli pod prysznic BingoSpa. 

Jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tej firmy, w związku z tym byłam bardzo ciekawa tych produktów, gdyż czytałam wiele pozytywnych opinii  na ich temat.




 Borowinowy żel pod prysznic BingoSpa

Produkt dostępny tu >>KLIK<<

 

Żel ma rzadką, lejącą konsystencję w kolorze czerwono - pomarańczowym. Kosmetyk idealnie się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę. Po zastosowaniu skóra nie jest przesuszona. Dzięki zawartości borowiny w składzie kąpiel jest niezwykle kojąca i relaksacyjna. Zapach kosmetyku jest lekki, bardzo przypomina mi zapach męskich perfum.

Produkt znajduje się w plastikowej przeźroczystej, butli o pojemności 300 ml. Opakowanie zamykane jest na zatrzask. Butelka jest praktyczna i wygodna w użyciu.

 



 Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały" BingoSpa

Produkt dostępny tu >>KLIK<<

 

Żel ma bardzo przyjemną, delikatna i kremową konsystencje. Uwielbiam zapach tego kosmetyku, gdyż pachnie przepięknie słodkimi migdałami. Skóra po zastosowaniu żelu jest wspaniale odżywiona, gładka, aksamitna oraz delikatnie nawilżona. Produkt świetnie myje i oczyszcza.

Kosmetyk znajduje się w plastikowej przeźroczystej, butli o pojemności 300 ml. Opakowanie zamykane jest na zatrzask. Butelka jest praktyczna i wygodna w użyciu.

 






Komentarze:

  1. bardzo fajne zapachy :) oba z chęcią bym użyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten drugi, zapach bardzo mi się podobał, tylko w składzie trochę przestraszyłam się zawartości szkodliwego ponoć składnika - konserwantu DMDM-Hydantoina. Np. z maseczki winogronowej do twarzy został on usunięty, nie wiem więc czemu nie usunęli go też z innych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z BingoSpa miałam tylko krem, ale na żele też mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję migdałową. Lubię ale zapach mógłby utrzymywać się trochę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja glinka, migdał dla mnie idealna byłaby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam ale kusi czekoladowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele BingoSpa jeszcze mnie nie zawiodły:) bardzo z nich lubię korzystać, ostatnio poznałam żel migdałowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten migdałowy bardziej polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten biały mam, ślicznie pachnie ^^
    Być może dokupię ten pomarańczowy ;)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też chętnie bym je wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pierwszy zacheca swoim kolorem ;D
    Zapraszam do mnie
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się opis zapachu płynu z glinką - te kosmetyki są ostatnio popularne i mają raczej dobre opinie, więc może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS