Pielęgnacja włosów z Pilomax


Zapraszam na recenzję kosmetyków, pielęgnacyjnych do włosów firmy PILOMAX. Produkty te przeznaczone są do pielęgnacji włosów ciemnych, zniszczonych. Idealnie sprawdzą się przy włosach słabych, wypadających.





HENNA WAX regenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych

 

Maska skierowana jest do osób, chcących wzmocnić swoje zniszczone i wypadające włosy. Maska nie tylko pielęgnuje nasze włosy ale również dba o skórę głowy. 

Maskę stosujemy na wcześniej umyte szamponem włosy, zostawiamy ją na głowie od 10 min do godziny, uważam iż im dłużej jest na moich włosach tym lepsze efekty można uzyskać. Na końcu spłukujemy wodą.

Włosy po kuracją tą maską stają się mocniejsze, mniej wypadają, są bardziej sprężyste oraz mają piękny blask.

Maska znajduje się w wygodnym w użyciu plastikowym pojemniku. Bez problemu możemy wydobyć z niego odpowiednią ilość kosmetyku, potrzebną na w danym momencie do użycia.





REGENERACJA KROK 2 maska do włosów ciemnych 200ml 

 

  Maska ta przeznaczona jest przede wszystkim do pielęgnacji włosów farbowanych w ciemnym kolorze. Efekty jej działania to odbudowa uszkodzonych włosów. Dużym plusem jej działania jest również wzmocnienie koloru farbowanych włosów, intensywne ich nawilżenie oraz wygładzenie. Włosy stają się mocniejsze, mniej się rozdwajają oraz łamią.

Stosujemy ją na umyte szamponem włosy, w ilości odpowiedniej do długości naszych włosów. 

Produkt znajduje się w plastikowej, miękkiej tubce o pojemności 200 ml.




HAIR SPA 

 

Skład zestawu to, turban polarowy oraz grzebień z rzadkimi zębami.

Zestaw SPA jest dopełnieniem kuracji makami. Aby uzyskać maksymalny efekt, warto stosować ciepły kompres, gdyż dzięki temu działanie maski jest bardziej intensywne. Po nałożeniu odpowiedniej ilości maski na włosy, rozczesujemy je dołączonym grzebieniem. Po rozczesaniu nakładamy turban tak by guzik znalazł się z tyłu głowy, część tkaniny należy skręcić z przodu, a następnie przełożyć na tył głowy i zapiąć na pętelkę z guzikiem.






Komentarze:

  1. Ja bym chętnie wyprobowała tyle, że wersje do jasnych włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie jestem w trakcie stosowania zestawu Pilomax tylko, że do włosów jasnych ;) turban i grzebień również mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jestem ciekawa tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten turban jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy bardzo lubią produkty pilomax:) miałam tą maskę kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą maskę regenerującą, całkiem w porządku się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. maskę henna wax też miałam,rewelacja jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki turban by mi się przydał, mam odwieczny problem z trzymaniem masek na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki turban, świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw :-) Spróbowałabym go na moich kudłach ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe. Bardzo lubię takie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także dostałam ich produkty tylko,że całą serie dwa szampony dwie maski i mgiełkę właśnie testuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Pilomax jeszcze nigdy nic nie miałam , a grzebień jest plastikowy czy z drewna?

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tą maskę Regeneracja i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio właśnie oglądałam w aptece pilomax a tu taka fajna recenzja :))))

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS