Pędzle do makijażu z włosia naturalnego Deni Carte


Dziś kilka słów na temat pędzli do makijażu Deni Carte.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju pędzle i zawsze z wielkim zaciekawieniem je testuję. Najczęściej używam tych do konturowania twarzy oraz do makijażu oka. Z oferty Deni Carte zdecydowałam się, na przetestowanie trzech pędzli, by ocenić ich działanie oraz jakość.

 


 Pędzel do pudru art. nr 7342 - wykonany z włosia naturalnego kozy

 

Moją recenzję zacznę od największego z pędzli, przeznaczonego do nakładania pudru. Pędzel doskonale radzi sobie z wszelkiego rodzaju pudrami, zarówno sypkimi jak i w kamieniu. Wykonany jest z długiego włosia o średniej grubości. Makijaż wykonany tym produktem wygląda naturalnie a kosmetyk jest równomiernie nałożony na twarzy. Włosie jest miękki, delikatne nie podrażnia mojej skóry. Pędzle bez problemu myjemy, za pomocą wody z delikatnym szamponem. Rączka wykonana jest z drewna w kolorze brązowym, znajduje się również na niej nazwa oraz numer pędzla. Skuwka metalowa w kolorze srebrnym, bezszwowa. Pędzel prezentuje się ładnie i elegancko.





 Pędzel do cieni art. nr 7346 - wykonany z naturalnego włosia sobola


Pędzel przeznaczony jest do nakładania ciemnych cieni oraz rozcierania kresek. Dobrze radzi sobie z cieniami w kamieniu jak i sypkimi. Ja najbardziej lubię używać go do nakładania intensywnego cienia na dolną powiekę. Włosie pędzla jest długie, twarde dobrze zbite. Dzięki temu makijaż, który nim wykonuje jest bardziej dokładny i precyzyjny.

Podobnie jak przy pędzlu do pudru, rączka wykonana jest z drewna w kolorze brązowym, znajduje się również na niej nazwa oraz numer pędzla. Skuwka metalowa w kolorze srebrnym, bezszwowa. Pędzel prezentuje się ładnie i elegancko.





Pędzel do cieni art. nr HE50 - wykonany z włosia kucyka 

 

Pędzel ten przeznaczony jest do modelowania kącików oka. Możemy nakładać nim zarówno cienie w kamieniu  jak i sypkie.
Włosie z którego pędzel został wykonany jest krótkie, gęste, bardzo miękkie i delikatne. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Pędzel został wykonany z solidnego tworzywa w kolorze czarnym. Również bez problemu możemy go prać za pomocą wody z delikatnym płynem. Po praniu nie odkształca się pozostaje w pierwotnej formie.

 

 



Komentarze:

  1. świetny opis pędzli, na pewno są fajne, ja juz mam sporą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. super,fajna recenzja;) pozdrawiam z Rybnika

    OdpowiedzUsuń
  3. przydały by mi sie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi pędzlami, mam ale inne do pudru i cieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, wyglądają na porządne :-) Ja się czaję na pędzle bdelium :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym przetestowała :) Pędzli nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie pędzli nigdy za dużo :)

      Usuń
  7. Pędzel do cieni nr 7346 chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie bo z naturalnego włosia. ..

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ten do pudru strasznie gubi włosie i barwi wodę na czarno podczas prania pędzla ;/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS