Pomadka do ust Gosh

 

Dziś zapraszam na recenzję odżywczej pomadki do ust GOSH. Jest to jedna z moich ulubionych pomadek, jako jedna z nielicznych spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wspaniale nawilża oraz daje piękny, intensywny i nasycony kolor.




Pomadka bardzo mi odpowiada gdyż nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Ma właściwości odżywcze i nawilżające, co dla mnie jest bardzo ważne gdyż tylko takich pomadek mogę używać. Konsystencja miękka, gładka wspaniale rozprowadza się na ustach. Zapach bardzo przyjemny, delikatny słodki pachnie czekoladą. Kolo to intensywny róż z maleńkimi mało widocznymi drobinkami, na ustach daje piękny połysk. Bardzo długo utrzymuje się na ustach, nie rozmazuje się ani nie rozciera.


 

 Kosmetyk znajduje się w poręcznym i eleganckim opakowaniu. Obudowa jest bardzo solidna, wykonana z twardego plastikowa w kolorze czarnym, na środku znajduje się wytłoczone logo firmy. Mechanizm również działa bez zarzutu, nie zacina się, bez problemu możemy ją wkręcać i wykręcać.

 


 Kolor - Bourgogne

Nr.66

Wielkość - 4g

 






Komentarze:

  1. Bardzo ładna ale wykończenie nie koniecznie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do kosmetyków GOSH ale ten kolorek nie dla mnie ale domyślam się że znalazłam bym inny kolorek do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek, mnie ostatnio pociągają matowe od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna :) śliczne lusterko

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam się, że ten kolorek kompletnie by mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne lusterko :) Szminka raczej nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień, ale ja najbardziej lubię róże :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Działanie wydaje się być bardzo fajne! Odcień też mi się podoba, ale wykończenie jest odrobinę zbyt perłowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt perłowa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam przyjemność być malowana kiedyś kolorówką Gosha i dobrze to wspominam - bardzo trwałe, bardzo delikatne, przyjemne w aplikacji produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek:)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, intensywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor świetny, ale wykończenie średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wyraziste kolorki na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusiły mnie ostatnio pomadki Gosha w Douglasie, bardzo mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię velvet'owe pomadki gosha :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS