Sypialnia inspiracje


Dzisiejsze inspiracje, będą to pomysły, na piękną i stylową sypialnię. Sypialnia jest, takim miejscem gdzie, dzięki kilku dodatkom możemy zmienić całkowicie jej wystrój. Wystarczy chociażby zmienić pościel, narzutę, zasłonki dodać świeże kwiaty i w ekspresowym tempie mamy odświeżony wygląd naszego wnętrza. Ja oczywiście najbardziej lubię dodatki w jasnych, pastelowych kolorach, których widok wspaniale mnie odpręża i relaksuje. Najbardziej urzekła mnie sypialnia z kominkiem, którą możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu. Wnętrze z kominkiem wspaniale się prezentuje a płomyki iskrzące w nim dają poczucie ciepła i spokoju.  














Źródło: Google



Komentarze:

  1. Sypialnia oprócz kuchni i łazienki jest miejscem, w którym spędzam najwięcej czasu, najbardziej intymnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 i 6 są po prosty przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie :) Mieszkam na poddaszy, toteż ta ostatnia mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej urzekły mnie pierwsza i ostatnia, są mega przytulne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kominek to tylko w salonie, ale piękne inspiracje wyszukałaś :) Ja od stycznia wprowadzam zmiany w mojej sypialni, kupiłam nowe łóżko i toaletkę, teraz na wiosnę czas na resztę przemian - malowanie ścian i dokupienie jakiejś komody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała wybierać z tych przedstawionych, to chyba poszłabym w biel :) Choć moja (nasza) sypialnia jest kremowo czerwona z normalnymi meblami w kolorze drewna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak bym miała wybrać jedną to bym miała problem.

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie piękne te sypialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham, kocham taka estetykę! Czuję, że mój przyszły mąż nie będzie miał łatwo- ciężko będzie o kompromis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe sypialnie:))))można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko 4 przypadła mi do gustu, ale resztą też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niedługo będę miała remont w pokoju więc na pewno skorzystam z tych zdjęć :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia ścięła mnie z nóg.... :) Uwielbiam pokoje na poddaszu, a taka sypialnia to bije wszystkie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pościele w kwiaty, poduszki w róże... o taaaaak!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne inspiracje aż miło popatrzeć i oko nacieszyć:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem za klasyczną bielą :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji moje bloga jeśli Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W 6 i 7 na pewno bym się wyspała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, piękne, piękne!
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS