Pomadki witaminowe Deni Carte

 

Dawno nie było żadnej recenzji kosmetyków kolorowych, więc dziś pora to nadrobić. Napiszę kilka słów, na temat, dwóch pomadek Deni Carte. Jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tejże firmy. Jeśli jesteście ciekawe, mojego zdania na ich temat, zapraszam na recenzję.




Podstawowym wymaganiem jakiego oczekuję od pomadki do ust, jest to aby nie wysuszała oraz nie podkreślała suchych skórek, które są moją zmorą, mimo iż bardzo często nawilżam usta, ciągle są. Jeśli pomadka jest zbyt sucha, efekt skórek jest podwójnie u mnie spotęgowany. Bardzo trudno, znaleźć mi taką szminkę która, sprawdzi się w 100%. 

Jak wcześniej wspomniałam, jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tej firmy i muszę przyznać, są dla mnie miłym zaskoczeniem. Pomadki są mięciutkie, kremowe i wspaniale rozprowadzają się na ustach. Konsystencja jest bardzo kremowa, dzięki temu moje usta są maksymalnie nawilżone a o efekcie suchych skórek, nie mam mowy, co niezwykle mnie cieszy. Kolo w przypadku pomadki w ciemnym odcieniu nr.88 jest maksymalnie nasycony, intensywny odcień uzyskujemy już po jednej aplikacji. Natomiast jeśli chodzi o jaśniejszy odcień pomadki nr.58 nasycenie koloru jest nieco mniejsze, kolor prześwituje ale myślę iż jest to dobre gdyż uzyskujemy naturalny odcień, a usta nie nabierają trupiego koloru. Zapach pomadek, delikatny cukierkowy. Po zastosowaniu pomadek usta są gładkie, aksamitne oraz olśniewają pięknym połyskiem. 

Opakowania eleganckie, solidne w kolorze grafitowo - bordowym, na środku znajduje się logo firmy. Mechanizm szminek działa bez zarzutu, bez problemu je wkręcam i wykręcam. Opakowanie piękne, pomadki bardzo przyjemne, powiem szczerze iż nie spodziewałam się że będę aż tak bardzo zadowolona  z tych produktów.





Kolekcja pomadek Deni Carte umożliwia wykonanie makijażu ust w gamie 29 wyselekcjonowanych kolorów
Ingredients: Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Lanolin, Isopropyl Myristate, Ethylhexyl Palmitate (and) Tribehenin (and) Sorbitan Isostearate (and) Palmitoyl Oligopeptide, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Polyisobutylene, Limanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Ethylparaben, Propylparaben, CI 77891,CI 77019, CI 45410, CI 15850, CI 77007, CI 45430, CI 15880, CI 77492, CI 77891, CI 77492, CI77491, CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77491, CI 12085, CI 77499, CI 19140, CI 15850, CI 15850, CI 15985, CI 15985, CI 77019, CI 77891, CI 75470, CI 77891, CI 77491, CI 77019, CI 77891, CI 75470, CI 77891, CI 77491, CI77019, Parfum





Komentarze:

  1. nie miałam jeszcze tej pomadki,a moja ulubiona już na wykończoniu,a te mi się podobają chyba kupię nr.88 bo mnie zachęciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jasna jest w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten jaśniejszy kolorek mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaśniejszy jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. 88wygląda zdecydowanie lepiej na skórze niż w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. może bym ich nie używała ale podoba mi się ich wygląd zewnętrzny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie opisane ,może sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie pokazałaś ich na ustach

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie mają ciekawie kolorki :) Zgadzam się z elpiss szkoda, że nie pokazałaś ich na ustach :)

    Nowy adres bloga - http://wszystkozafree91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zastanawiałam się nad nimi, ale mam tyle błyszczyków z bombami witaminowymi, że stwierdziłam, że muszę je wykorzystać. Szkoda, że na ustach nie pokazałaś efektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam, widziałam je ostatnio :) ale wahałam się nad odcieniem, więc jeszcze nie nabyłam :)
    bardzo ładnie pachniały, to prawda :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną cudownie do samego końca używania pomadki.

      Usuń
  13. nie miałam,oba kolory są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 88 - coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie #58 :) lubię kolory neutralne :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS