Cover Sensation długotrwały podkład kryjący


Dobry podkład to podstawa pięknego makijażu. Niestety dobór odpowiedniego produktu nie jest łatwy, przy doborze należy kierować się przede wszystkim rodzajem cery oraz jej odcieniem. Najważniejszym zadaniem podkładu jest ukrycie niedoskonałości oraz wyrównanie kolorytu naszej skóry. Twarz powinna wyglądać naturalnie, dlatego też nie należy przesadzać z ilością nałożonego kosmetyku. Zazwyczaj sięgam po podkłady sypkie gdyż takie najlepiej sprawdzają się u mnie, jednak czasem mam ochotę na makijaż z użyciem płynnego podkładu. Ostatnio moją uwagę zwróciła kosmetyk Cover Sensation od Eveline Cosmetics. 





Kosmetyk posiada gęstą treściwą konsystęcję o bardzo przyjemnym zapachu. Produkt łatwo się rozprowadza, nie tworzy smug ani zacieków. Koloryt skóry jest ładnie wyrównany a niedoskonałości zamaskowane. Kosmetyk stapia się z moją skórą, dając ładny naturalny efekt. Dużą zaletą jest to że nie przesusza mojej wrażliwej skóry oraz nie podkreśla suchych skórek. Podkład ładnie utrzymuje się na skórze przez wiele godzin.

 

Podkład znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Opakowanie jest przeźroczyste, możemy swobodnie obserwować poziom zużycia kosmetyku. Aplikacja podkładu jest łatwa i przyjemna dzięki praktycznej pompce, za pomocą której możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu do użycia. Zakrętka mocno przylega do opakowania, bez obaw przed otwarciem możemy wrzucić podkład do torebki.


Śmiało mogę powiedzieć iż jest to produkt świetnej jakości w bardzo przystępnej cenie. Jeżeli szukacie podkładu o długiej trwałości i naturalnym wykończeniu, myślę że będziecie zadowolone.

Komentarze:

  1. a ja go nie lubię, oddałam go koleżance :) ciemnieje bardzo i w dodatku śmierdzi strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, ja używam aktualnie tylko kremów bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na codzień zazwyczaj stosuje pudry mineralne:)

      Usuń
  3. Ja mam swój ulubiony podkład. Ale ten też wydaje się być dobry :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam swojego ulubieńca :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest to dobry produkt w przystępnej cenie :)

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten produkt :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną cerę więc bywa różnie :)

      Usuń
  7. Lubię te firmę kosmetyczną, ale podkładu od nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować może się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Lubię te firmę kosmetyczną, ale podkładu od nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze się sprawdził ;) muszę jego skład tylko sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS