Makeup Revolution Paleta róży Sugar and Spice


 Róż to zdecydowanie mój ulubiony kosmetyk do makijażu. Uwielbiam efekt jaki daje odrobina tego kosmetyku na policzkach, wystarczą dwa ruchy a twarz od razu nabiera wyrazu. Jeżeli chodzi o markę Makeup Revolution produkty które zwróciły moją największą uwagę z całej oferty to przed wszystkim serduszkowe róże oraz paletki ultra blush.





  Paleta ultra blush zawiera osiem róży różnych w pięknych odcieniach. Sześć z nich posiada matowe wykończenie natomiast dwa są perłowe. Kolory zostały idealnie skomponowane gdyż znajdziemy tam odcienie na każdą okazję. Paleta barw jest zróżnicowana mamy odcienie intensywnego różu, brzoskwini, brązu oraz rozświetlacze. 

Pigmentacja jest idealna, wystarczy jedno pociągnięcie by uzyskać głębię kolory. Róże dobrze się rozcierają więc swobodnie możemy dozować intensywność w zależności od efektu jaki chcemy uzyskać. Róże nie pylą a ich trwałość jest świetna.

Perłowe kolorki świetnie sprawdzają się jako cienie bądź rozświetlacz. Tworzą efekt jednolitej tafli w ciepłym różowym odcieniu, natomiast drugi jest w zimnej tonacji jasno srebrnego różu.

 



Opakowanie to czarna plastikowa paleta wewnątrz której znajduje się osiem róży. Opakowanie zamykane jest na zatrzask który dobrze przylega do spodu, dzięki temu mamy pewność iż produkt nie otworzy się samoistnie podczas transportu. Paletka zaopatrzona jest również w duże praktyczne lusterko które znajduje się w jej wnętrzu. Opakowanie prezentuje się schludnie i elegancko.

Produkt otrzymujemy w tekturowym pudełeczku, które dobrze chroni paletę przed uszkodzeniem.



Uwielbiam tego typu wielofunkcyjne kosmetyki, gdyż są bardzo praktyczne i zajmują niewiele miejsca. Paletka idealnie sprawdza się również podczas wyjazdów gdyż mamy przy sobie kilka produktów w jednym niewielkim opakowaniu.



Komentarze:

  1. Paleta ma ładne kolory. Jedna ja zdecydowanie lubię brązy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta ma ładne kolory. Jedna ja zdecydowanie lubię brązy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja preferuję nieco ciemniejsze kolory, ale sam zamysł takiej paletki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są bardzo mocno napigmetowane więc mocniejsze zdecydowanie były by za ciemne :)

      Usuń
  4. Podoba mi się. Ja mam kilka róży, ale namietnie uzywam roz yves rocher i paese.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentują :) Ja jednak róży nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś rzadko sięgam po bronzery :)

      Usuń
  6. bardzo fajne kolorki :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to praktyczne odcienie dla wszystkich :)

      Usuń
  7. Świetna paletka! Ja również podobnie jak ty uwielbiam róże! I ciężko jest mi się powstrzymać przed zakupem kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to doskonale róże to moje uzależnienie :)

      Usuń
  8. ładne kolorki;) jaka cena paletki? bo nie piszesz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki chociaż nie wiem czy czułabym się w nich dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że na pewno któryś z odcieni będzie odpowiedni :)

      Usuń
  10. piękna paleta róży , każdy znajdzie odpowiedni odcień dla siebie i na różne okazje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to produkt który sprawdzi się u wielu osób :)

      Usuń
  11. Taka paleta mi się bardzo przyda :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS