Stylizacja z jeansową koszulą


Dziś zaprezentuję Wam, moją kolejną stylizację, tym razem z jeansową koszulą. Struj jest bardzo wygodny, świetny na wycieczkę. Uwielbiam jeansowe koszule, mam ich kilka w swojej szafie, świetnie pasują do wszystkiego i są niezwykle wygodne. Wystarczą małe dodatki jak np. lustrzana broszka firmy DAFFNE, którą znajduje się na kieszeni, a koszula nabiera nowego charakteru. Dziś korzystając z mojego wyjazdu oraz pięknej pogody, założyłam koszulę, wygodne buty i wyruszyłam na wycieczkę :)

 





 

BROSZKA/DAFFNE KOSZULA/H&M BOKSERKA/ZARA SPODNIE/FISHBONE BUTY/CENTRO NASZYJNIK/H&M

 









Komentarze:

  1. piękne widoki! a koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i piękne widoki :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula fajniutka, a broszka jak najbardziej pasuje do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka na tle cudnego krajobrazu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja, a widoczki SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u ciebie pięknie zielono. Ładny krajobraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, widoki też boskie... Czy to nie podkarpacie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Twoja torebka bardzo mi się podoba ! Czekam na następne posty, będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, ładna torebka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodna, luźna stylizacja :) mam taką broszkę tylko w kształcie motylka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like it when folks get together and share opinions.
    Great site, continue the good work!

    Here is my web site :: world at arms review

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluję na taką koszulę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja. A widoki przepiękne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. czy Ty jesteś z okolic Nowego Sącza?

    OdpowiedzUsuń
  16. Everything is very open with a very clear clarification of the issues.
    It was definitely informative. Your website is useful.
    Thanks for sharing!

    my site; 8 ball Pool Hack

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze piękna, stylizacja super, to miejsce na ziemi jest najpiękniejsze na świecie wiesz o tym bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS