Szampon do włosów z błotem z Morza Martwego -417

 

Dziś zapraszam na recenzję szamponu do włosów firmy minus417. Jest to mój pierwszy kosmetyk do włosów który zawiera błoto z morza martwego, dlatego też wzbudził moje wielkie zainteresowanie, ponieważ miałam już kosmetyki, do twarzy i ciała z tymże składnikiem i sprawdzały się u mnie rewelacyjnie.



 

Szampon ma delikatny, świeży zapach, który utrzymuje się przez kilka godzina na moich włosach. Produkt posiada gęstą konsystencję, taką jak najbardziej lubię, gdyż nie cieka mi z rąk i włosów, zanim go na nich rozprowadzę. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę i włosy oraz odświeża. Po umyciu moje włosy ładnie się błyszcza, nie są obciążone. Fryzura świetnie się układa, włosy są puszyste, lekkie, nie elektryzują się. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że jest to jeden z najlepszych szamponów jakie do tej pory stosowałam.


 

Kosmetyk znajduje się w okrągłej butelce o pojemności 250 ml. Opakowanie jest plastikowe w kolorze białym, znajduje się na nim etykieta z informacjami dotyczącymi produktu. Swoją drogą opakowanie, nie jest zbyt fotogenicznie:) nigdzie nie mogłam złapać ostrości by zrobić wyraźne zdjęcie, nawet na dworze, zdjęcia nie wyszły zbyt dobrze.




Produkt profesjonalny. Formuła oparta na błocie pochodzącym z Morza Martwego, wzbogacona w minerały i antyoksydanty, takie jak witaminy: A, B, C i E, które odżywiają skórę głowy i skutecznie usuwają zanieczyszczenia. Działa odświeżająco i nawilżająco, nadając włosom zdrowy połysk.
Wolne od parabenów i olejów mineralnych.

Informacje ze strony sklepu

Produkt dostępny na stronie Minus417 *KLIK*




Komentarze:

  1. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go przetestowała :) Może sprawdziłby się przy mojej problematycznej skórze głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zainteresowałaś, teraz i ja mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go przetestowała choć mam jeszcze zapasy

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat teraz jest na niego promocja, a ja jestem spłukana ;/ kiedyś na pewno go kupię bo bardzo polubiłam kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy szampon :) ciekawe jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam się jak spisałby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten szampon.
    Bardzo fajny i przydatny blog,obserwuję i dziękuje że ty mnie też obserwujesz :3
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie nigdy ;)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon jest super, ale te tulipany boskieee!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam "błotne" kosmetyki. Są rewelacyjne zawsze. Kusisz mnie tym szamponem, choć nie ukrywam, że jest dosyć drogi..

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała, lubię produkty z morza martwego.

    OdpowiedzUsuń
  13. też czasami mam problem z niefotograficznymi opakowaniami kosmetyków- ile ja się wtedy na marudzę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawił mnie ten szampon ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy szampon :) Chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałbym go wypróbować :D

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szamponu z błotem to jeszcze nie widziałam :) Myślałam, że dodają je tylko do maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. już kiedyś pisałam u siebie na blogu, jak bardzo nie lubię fotografować wysokich cienkich butelek, to nie taka prosta sprawa jak się może wydawać. dobrze, ze się sprawdził i ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo interesujący szampon, buteleczka też niczego sobie, ale mam wątpliwości, czy sprawdziłby się na moich włosach. recenzja bardzo fajna i przydatna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że okazał się niezłe dla Twoich włosów.
    Ja zdecydowanie wolę profesjonalna pielęgnację - szczególnie jeśli używam pełnej linii: szampon, odżywka + maska.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS