Szampon przeciw wypadaniu włosów "Valona" z ekstraktem ze słonecznika


Zapraszam na recenzję szamponu regenerującego Valona od EtnoSpa

Produkt ten przeznaczony jest do włosów słabych z tendencją do wypadania.  Moje włosy są bardzo słabe, więc ciągle szukam kosmetyków które pomogą mi je choć w niewielkim stopniu zregenerować oraz zahamować ich wypadanie.





Szampon jak wcześniej wspomniałam przeznaczony jest do pielęgnacji włosów słabych. Takich jak moje, gdyż od dłuższego już czasu mam problem z nadmiernym ich wypadaniem. Ciągle z nadzieją testuje, coraz to nowsze produkty, z nadzieją iż pozbędę się tego kłopotliwego problemu. Już jakiś czas temu szampon sięgnął dna, więc najwyższa pora na recenzję.

Produkt ma bardzo przyjemny, delikatny ziołowy zapach

Konsystencja jest gęsta, świetnie się pieni, oraz dobrze rozprowadza na włosach.

Szampon dobrze myje i oczyszcza skórę oraz włosy.

Po zastosowaniu cebulki stały się mocniejsze, włosy mniej wypadają, ale jednak nadal wypadają. Są bardziej nawilżone, zregenerowane oraz moją piękny połysk.

Produkt znajduje się plastikowej butelce o pojemności 275 ml. Opakowanie w kolorze czarnym, znajduje się na nim również etykieta na której zostały zawarte wszystkie informacje dotyczące kosmetyku.







Komentarze:

  1. Włosy mi nie wypadają, ani nie są bardzo suche :) Ale kiedyś warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszedł mój mail z adresem (rozdanie) ? :)
    Bo nie dostałam odpowiedzi to pomyślałam że może nie doszedł?

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy jak na razie są w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje wypadają, ale okazało się że to przez tarczyce, badałaś swoją może to tez przez to ? Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na szczęście nie wypadają włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy szampon, miałam nadmierne wypadanie jesienią, ale odpukać na szczęście się ustabilizowało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey doll,

    You got a great blog, would you like to follow each other !

    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I could not resist commenting. Perfectly written!

    Feel free to surf to my blog post: Allergy Cleaning

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że szampon się sprawdził!
    Próbowałaś może ampułek przeciw wypadaniu?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS