Mleczko do ciała Kwiaty wiśni Yves Rocher


Dawno nie było balsamowej recenzji więc dziś zapraszam, nowości Yves Rocher balsamu o pięknym zapachu kwiatu wiśni. Uwielbiam takie delikatne lekko słodkawe zapachy, które przywołują wspomnienia słonecznego lata.




Konsystencja produktu delikatna, kremowa, dzięki takiej formie kosmetyk doskonale się wchłania, nie pozostawiając tłustej powłoki. Balsam wspaniale pachnie, jest to subtelne połączenie zapachu wiśni z kwiatami. Zapach utrzymuje się przez kilka godzin na mojej skórze. Balsam dobrze nawilża i wygładza. Po zastosowaniu skóra jest aksamitna i miła w dotyku.



  Balsam znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Opakowanie zamykane jest na wygodny zatrzask, bez problemu zamykamy i otwieramy go, nawet mokrymi rękami. Buteleczka jest przeźroczysta, dzięki temu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia produktu.



  
Odkryj delikatną świeżość kwitnących kwiatów wiśni zamkniętych w mleczku do ciała. Kremowa formuła mleczka sprawia, że szybko wnika ono w skórę, głęboko ją nawilżając. Mleczko wzbogacone o odżywczy olejek sezamowy oraz łagodzącą wodę z bławatka. Idealne uzupełnienie wody toaletowej i żelu pod prysznic z tej samej linii zapachowej.

• Formuła bez parabenów i sztucznych barwników

• Łatwo ulega biodegradacji

• pH neutralne dla skóry

• Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego

Informacje producenta

 
 

Balsam znajdziecie w sklepach stacjonarnych Yves Rocher, oraz sklepie internetowym Yves Rocher *KLIK*

 

Komentarze:

  1. Miałam takie z tej firmy ale już nie pamiętam jaki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak tak nie w temacie... co to za kwiatek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zapach :-) Ja się skusiłam na promocji na wodę toaletową :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wiśniowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiat wiśni - to brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie pachnie i nie wysusza skóry? Musi być mój:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się pachnąco, uwielbiam kwiat wiśni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne zdjęcie profilowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh, ten zapach wiśni :) Śliczne tło do kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia ciekawego kosmetyku ;-) podejrzewam, że ten jego śliczny zapach mnie skusi do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele razy ten balsam oglądałam, ale nigdy nie włożyłam do koszyka, może skusze się w okresie letnim gdy będę potrzebowała cos o lekkiej formule. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś średnio polubiłam YR.. Ostatnio kupiłam krem do rąk i tonik... Niestety tak śmierdzą alkoholem, że aż nieprzyjemnie się używa, ale nie będę się zniechęcać do innych kosmetykó :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samo opakowanie wygląda Meeega uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszą mnie te ich ślicznie pachnące kosmetyki w pięknych opakowaniach... ale te ceny.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS