Nowości zapachowe Yves Rocher


Dziś zaprezentuję Wam nowości zapachowe od Yves Rocher, mowa będzie o wodzie toaletowej L'Eau Moment de Bonheur oraz mgiełce nawilżającej. Są to lekkie i delikatne zapachy na wiosnę i lato. 

 

 

 

Woda toaletowa Moment de Bonheur to świetne połączenie, świeżych i delikatnych nut zapachowych. Moim zdaniem jest to idealna kompozycja na gorące lato gdyż, zapach jest bardzo lekki i orzeźwiający, wspaniale odświeża i dodaje energii. Najbardziej wyczuwalne, są dla mnie nuty kwiatowe przez które przebija się subtelna woń kwaśnego jabłka. Jak wcześniej wspomniałam zapach jest świeży i delikatny, przez co jego trwałość nie jest zbyt długa, niestety woda jest ulotna.

 



Nowa interpretacja zapachu Moment de Bonheur , idealna na wiosenne i letnie dni.Zapach świeższy i lżejszy niż jego pierwowzór, powstał z połączenia kwiatowych nut róży stulistnej z Grasse oraz wyciągu z jabłka i cedru. 

Informacje producenta

 

 

Nawilżająca mgiełka to kolejny świetny produkt na lato. Myśę iż wspaniale sprawdzi się na plaży, gdyż świetnie chłodzi ciało, a przy tym ma właściwości kojące i nawilżające, dzięki zawartości aloesu w składzie. Zapach jest również bardzo przyjemny i świeży, idealny na upalne dni.




 Przyjemność nawilżania połączona ze skutecznością aloesu. Mgiełka do ciała intensywnie nawilża skórę otulając ją orzeźwiającym zapachem. Elastyczna i nawilżona skóra odzyskuje swoją miękkość. Formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji, która szybko się wchłania. 

Informacje producenta




Woda toaletowa L'Eau Moment de Bonheur 50 ml w cenie 149 zł

Nawilżającą mgiełka 100 ml w cenie 33 zł 

Kosmetyki znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Yves Rocher *KLIK*




Komentarze:

  1. wąchałam tę wodę w niedzielę! bardzo wiosenna! rześka!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego zapachu z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również, a szkoda. Flakonik mi się podoba i myślę, że kiedyś wybiorę jakiś zapach dla siebie :)

      Usuń
  3. YR ostatnio coraz bardziej mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie woda, ale najpierw chcę ją powąchać - czekam aż dotrze, bo zamówiła ją na dzień mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełka nawilżająca wygląda niezwykle kusząco. Muszę się w końcu zebrać i zrobić małe zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą firmą, po ich maseczce zrobił mi się niezły rumień na policzkach ;P A co do zapachów, to czatuję na Versace Versance :) Cudowny, letni zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubionym zapachem na wiosnę i lato jest Givenchy Ange ou Demon w białej butelce.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie orzeźwiające, wiosenne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba mam i oba bardzo polubiłam <3 oby wiecej takich fajnych zapachów od YVES ROCHER <3

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Yves Rocher...ta mgiełkę chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS