Haul home&you piękne dodatki

Dziś napiszę Wam o moim ostatnim odkryciu jakim jest, sklep home&you z przepięknymi dodatkami do domu. Sklep posiada bardzo duży asortyment, wyszukanych i bardzo oryginalnych dodatków które cieszą oko swą nieprzeciętną formą. Ja osobiście jestem zachwycona ofertą, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na mój haul :)

 








 Cukiernica



 Spodek na zużyte torebki herbaty



Babeczkowa pieprzniczka z solniczką




 Urocze filiżanki



Przyprawniki ptaszek w gnieździe 


 Olejki zapachowe do kominka malina, kokos





Produkty home&you znajdziecie w sklepie internetowym home&you *KLIK*, oraz w sklepach stacjonarnych na terenie całego kraju.



Komentarze:

  1. Znam ten sklep i chętnie go odwiedzam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te przyprawniki :) W grudniu kupiłam koleżance właśnie taką filiżankę na mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W home&you jest mnóstwo fajnych rzeczy, niestety ceny trochę odstraszają. Pepco jest bardziej na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. również uważam, że mają za drogo..
    Pepco jest za to idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię Pepco jednak w porównaniu do H&Y asortyment mają bardzo ubogi.

      Usuń
  5. Filiżanki oraz solniczka i pieprzniczka bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. filiżanki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, uwielbiam takie rzeczy do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten sklep, choć niestety ostatnio mi do niego nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne rzeczy kupiłaś :) ptaszek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo lubię ich przeceny ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. również kupiłam olejek :D ale inny ;))
    świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy! uwielbiam ten sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna filiżanka ♥
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne rzeczy !
    zakochałam się w solniczce i pieprznicce : ***

    +obserwuje i Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie sklepy ,mój portfel trochę mniej...Ostatnio tez kupiłam kilka drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka razy przechodziłam obok tego sklepu, zawsze jednak myślałam, że nie będzie mnie stać nawet na papierowe serwetki z niego. A tu się okazuje, że nie jest tak źle. Ptaszek w gnieździe wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka rzeczy z tego sklepu. Ładne mają kolekcje:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there, just became alert to your blog through
    Google, and found that it's really informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I will appreciate if you continue this in future. Numerous people will be
    benefited from your writing. Cheers!

    Also visit my web blog: MovieStarPlanet Hack

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe filiżanki :) Uwielbiam sklepy w których można znaleźć takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. What i don't understood is in truth how you are not actually a lot more neatly-liked than you
    might be now. You're very intelligent. You recognize thus considerably in terms
    of this matter, made me in my view imagine it from so many numerous angles.
    Its like men and women don't seem to be involved unless it is something to do with Lady gaga!
    Your individual stuffs great. All the time handle it up!


    Also visit my website :: 8 Ball Pool Hack

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey there! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of
    the post I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and
    I'll be bookmarking and checking back frequently!

    My page; 8 Ball Pool Hack iPhone

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo ja! Pokochałam ten imbryczkowy spodek na torebeczki herbaty :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS