Korektor wygładzająco-rozświetlający Yves Rocher


Piękne, świeże i wypoczęte spojrzenie, to mój priorytet przy wykonywaniu makijażu. A co za tym idzie istotna role odgrywa dla mnie, dobry korektor rozświetlają. Mam ich kilka w swojej kosmetyczce, jednak najczęściej sięgam po korektor wygładzająco-rozświetlający firmy Yves Rocher.



 

 Korektor idealnie nadaje się do maskowania cieni pod oczami oraz rozświetlania zmęczonego spojrzenia. Produkt nakłammy przede wszystkim pod oczy, pędzelkiem przeznaczonym do jego aplikacji, delikatnie wklepując opuszkami palców. Korektor ma rzadką konsystencję dzięki temu pięknie stapia się z moją skórą dając bardzo naturalny, świeży efekt.  Produkt ładnie odbija światło, dając wrażenie świeżej promiennej cery.


 

 Kosmetyk znajduje się w pięknym opakowaniu w złotym kolorze o pojemności 1,5 ml. Opakowanie jest bardzo solidnie wykonane, prezentuje się bardzo elegancko. Korektor jest w formie pisaka, zamykanego zakrętką. Produkt nakładamy za pomocą pędzelka, który znajduje się na jego końcu. Aby wydobyć kosmetyk należy, kilka razy przekręcić nasadkę przeznaczoną do aplikacji. Mechanizm działa, bez zarzutu, dając odpowiednią ilość kosmetyku, nie zacina się.



Niezastąpiony kosmetyk do torebki, dzięki któremu błyskawicznie poprawisz makijaż bez konieczności nakładania kolejnych warstw. Dodaje spojrzeniu blasku i rozświetla strefy cienia wokół oczu. Wystarczy jedno pociągnięcie by zamaskować zmarszczki oraz wszelkiego rodzaju niedoskonałości. Praktyczny aplikator z pędzlem zapewnia precyzyjne nakładanie i szybkie poprawki. Skóra od razu wygląda na rozświetloną i wypoczętą. Perłowe cząsteczki z wosku z róży nie osadzają się w bruzdach lecz na powierzchni skóry i odbijają światło dając optyczny efekt młodo wyglądającej cery.
Działanie
• Rozświetla i ujednolica cerę
• Likwiduje strefy cienia
• Idealnie stapia się ze skórą
Składniki
• perłowa cząsteczka z wosku z róży
• wyciąg z rokitnika
• woda z róży damasceńskiej
• olejek z róży muscat



Produkt dostępny na stronie Yves Rocher oraz w sklepach stacjonarnych w cenie 59 zł.



Komentarze:

  1. Mam go :) pokochałam go odrazu :) i chyba już tak zostanie :P


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się z nim chętnie pokochała, jednak jest ciut za drogi :)

      Usuń
  2. Pokochałam go, ale nie mogę sobie na niego pozwolić. Poczekam z zakupem !

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam korektora tej firmy jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z nim, choć następnym razem wezmę różowy odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie wrzuciłam go ostatnio do koszyka:( Następnym razem mu nie odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś go używałam i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nic jeszcze nie miałam z tej firmy, ale cena mnie odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam YR :) opakowanie rzeczywiście super. mi na razie pod oczami sprawdza się korektor z niższej półki, ale niewykluczone, że kiedyś się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam, ale dużo dobrego się naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, ale jak na tę pojemność to jest drogi niestety :/ 1,5 ml zużyje się szybko, zwłaszcza w przypadku, gdy ktoś chce też nim rozświetlić twarz :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo będę w stacjonarnym ich sklepie to się za nim rozejrzę, bo mam zniżki :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS