Miętowy piasek Pierre Rene


Zapraszam na recenzję mojego ulubionego ostatnio lakieru do paznokci. Piasek firmy Pierre Rene wspaniale prezentuje się na moich paznokciach połyskując przepięknymi refleksami.

Cena - ok 9 zł
Nr - 04
Pojemność - 11 ml
Dostępny - w większości drogerii 

***************************************************




*************************************************

Lakier zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 11 ml.
Kosmetyk ma piękny głęboki pastelowy kolor z maleńkimi świetlistymi, połyskującymi drobinkami.
Struktura produktu szorstka, piaskowa. Mimo szorstkiej struktury lakieru świetnie się nosi.
Pędzelek do aplikacji lakieru jest długi o średniej szerokości, moim zdaniem jest odrobinę za cienki gdyż przy nakładaniu na płytkę paznokcia, lakieru jest zawsze za dużo i aplikacja jest utrudniona.
Lakier jest bardzo trwały, nie przeciera się na końcach, długo się utrzymuje dopiero po kilku dniach powstają odpryski.
Zmywanie produktu jest nieco trudniejsze niż przy lakierach o gładkiej strukturze, trzeba dłużej przytrzymać wacik nasączony zmywaczem do paznokci by z łatwością usunąć kosmetyk.
Podsumowując lakier jest przepiękny, trwały i wspaniale się prezentuje.

POLECAM

*************************************





Komentarze:

  1. Ale piękny *o* chyba się skuszę :D
    Zapraszam na swojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne są również je uwielbiam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usunięty bo zrobiłam błąd;)) - śliczny kolor i kusi mnie ta faktura piaskowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno sięgnę po niego już kiedyś się zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co zastanawiać brać i jeszcze raz brać :)

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba! ;) ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się o niebo lepiej :)

      Usuń
  8. I świetnie.....szykuje mi się kolejny wydatek....wielkie dzięki..ale tak na serio, to muszę go mieć :P Kolor boski, a piaskowe lakiery bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna chodzi za mną ten lakier, jest bossski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, miło mi to słyszeć :))
    piękny kolor, uwielbiam miętowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie prezentuje się piasek w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, ale jednak wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie znajdują się inne kolory więc nic nie stoi na przeciw byś wybrała inny :P

      Usuń
  13. Jestem zakochana w tych piaskach :) wszedzie je ostatnio podziwiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, poluję na te lakiery w sklepie ale nigdzie ich nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten sam kolor ale niestety normalny, a nie piasek :(
    powiem ci, że piasek prezentuje się lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! Lubię kolor mietowy,ale ten pasek mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten piasek :)!!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS