Organiczny rewitalizujący krem do rąk Love Me Green


Dziś zaprezentuje Wam, kolejny kosmetyk firmy Love Me Green. Będzie to organiczny, rewitalizujący krem do rąk. Krem jest kolejny produkt tejże firmy, który niezwykle polubiłam. Jestem bardzo ciekawa czy inne produkty, równie dobrze sprawdzą się na mojej wrażliwej skórze.



 Krem posiada gęstą konsystencję w jasno żółtym kolorze. Produkt bardzo dobrze się wchłania, dając uczucie intensywnego nawilżenia. Skóra dłoni staje się miękka oraz bardzo gładka w dotyku. Krem świetnie nawilża, dzięki temu moja skóra dłoni, nie wymaga już tak częstego stosowania kremu, gdyż już po jednym użyciu, poziom nawilżenie ulega znacznej poprawie. Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny, lekko słodki, długo utrzymuje się na skórze. Krem znajduje się w tubce o pojemności 75 ml. Opakowanie standardowe dla kremu do rąk, zamykane zakrętką na zatrzask.




 Dzięki specjalnie skomponowanej formule ten organiczny krem do rak skutecznie regeneruje i chroni dłonie. Unikalna receptura sprawia, że szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustego filmu na skórze dłoni. Efekt działania kremu utrzymuje się jeszcze długo po jego zastosowaniu, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i aksamitną. Łagodnie rozjaśnia przebarwienia. 


Informacje producenta




AQUA (WATER), SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT*, CERA ALBA (BEESWAX), CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, GLYCERIN, HEXYLDECANOL, HEXYLDECYL LAURATE, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SORBIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT
* z upraw ekologicznych



Krem oraz inne kosmetyki znajdziecie w sklepie internetowym

Love Me Green *KLIK*



Komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę i mnie nie przypadła do gustu, Zapach to jakaś masakra - ogórki kwaszone, albo coś innego skisłego, krem był lekki, ale mimo to zostawiał lepki film na dłoniach. Dobrze, że choć u Ciebie się sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam styczności z tą firmą. Chyba w końcu trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam próbkę tego kremu, ale jeszcze nie używałam.. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie wypróbowała. Ostatnio również czaiłam się na próbki, ale niestety nie udało mi się wziąć udziału w akcji i dostać paczuszki :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze ich kosmetyków, ale wygląda ten krem kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny skład, Love me Green kusi mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbeczkę tego kremu, dłonie po nim były cudownie odżywione.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam tylko próbkę tego kremu ale zrobił na mnie dobre pierwsze wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji używać, ale jestem bardzo ciekawa tego kremu i tego jakby się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kilka produktów z tej firmy i byłam nimi zachwycona, ciekawe jak ten krem sprawdziłby się :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS