Makijaż na letnią imprezę


W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją propozycję letniego makijażu. Makijaż wykonałam w odcieniach soczystej zieleni, która idealnie sprawdza się latem na moich oczach. Uwielbiam bawić się kolorami a szczególnie wiosną i latem warto korzystać z intensywnych i żywych odcieni. 

 



 



Użyte kosmetyki

* Twarz
podkład Inglot MW 100
puder matujący Yves Rocher 200 matite clair
bronzer Inglot Y 49
korektor Yves rocher 02
rozświetlacz Mary Lou Manizer

* Oczy
tusz extra volume Isa Dora
eye liner lovle czarny
cień inglot 133 amc shine
cień inglot 463 double sp.
paleta cieni sleek ultra matts v1 730
kredka Rimmel extreme definition
rozświetlacz Mary Lou Manizer
* Brwi
paletka W7 Brow dar
żel do brwi Catrice

* Usta
błyszczyk Lumene 23
farbka do ust Sleek peachy keen



Komentarze:

  1. piękny makijaż, te rzęsy są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, zazdroszczę talentu, ja jedynie potrafię równą kreskę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię zielonego, jednak ten makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie barw:)
    Pozdrawiam
    Mint Bee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żółty i zielony to nie moje kolory, ale makijaż mimo to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie, i takie letnie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, wiosenny makijaż :)
    Ja tej wiosny też poszalałam trochę z kolorami i dobrze mi z tym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiosenny makijaż. Nigdy bym go nie zrobiła xd'

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten makijaż : ) podziwiam talent, sama nie dałabym rady stworzyć czegoś takiego na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with
    Search Engine Optimization? I'm trying to get my
    blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good
    gains. If you know of any please share. Many thanks!



    Here is my web site ... home internet careers

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS