Błyszczykowe pomadki Lovely - TANIE I DOBRE


Postanowiłam stworzyć w moim blogu nową zakładkę " tanie i dobre" będę w niej pisać dla Was, o moich ulubionych tanich kosmetykach, które bardzo dobrze sprawdzają się u mnie. Myślę że to dobry pomysł, bo po co przepłacać jeżeli w niskiej cenie możemy mieć świetny produkt. Pierwszymi kosmetykami o których napiszę w nowej zakładce będą błyszczykowe pomadki Lovely. Pomadki kosztują zaledwie kilka złotych a są naprawdę świetne. Szczególnie latem uwielbiam takie lekkie błyszczykowe pomadki na moich ustach.





Pomadki są świetne gdyż mają bardzo lekką błyszczykową formę, która daje delikatny kolor na ustach. Kolor nie jest kryjący, pomadka zostawia na ustach delikatny lekko przeźroczysty odcień który subtelnie podkreśla usta. Dzięki delikatnej formie pomadki nie wysuszają i nie podkreślają suchych skórek, usta są doskonale nawilżone i odżywione. Pomadki są miękkie, kremowe pięknie rozprowadzają się na moich ustach. Ich zapach jest również bardzo przyjemy, bardzo delikatny owocowy. 

Opakowania pięknie się prezentują, wykonanie staranne i solidne. Mechanizm działa bez zarzutu, nie zacina się bez problemu możemy je wkręcać i wykręcać.



Błyszczykowa pomadka #06



Błyszczykowa pomadka # 04





  KOLOROWE NAWILŻENIE

Nawilżająca pomadka błyszczykowa o 8 odcieniach dla każdej z nas. Klasyczne kolory dla dziewczyn lubiących stonowany makijaż a także krzykliwe odcienie dla imprezowiczek. Lekka i przyjemna konsystencja delikatnie nawilża usta, pozostawiając na nich delikatne refleksy mieniące się w blasku słońca.  Utrzymuje się na ustach dłużej niż błyszczyk. Lekka i delikatna formuła nawilży Twoje usta gwarantując przyjemny zapach podczas aplikacji.

Informacje producenta
 


Komentarze:

  1. kojarzą mi się z tymi z Celii :)
    świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną i przeszkadza mi jej zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się kojarzą z tymi z eliksirami wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta druga bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne i zdjęcia również. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta w odcieniu 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie nimi teraz. Wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają, może się skuszę :)
    Podpisy przy zdjęciach szminek mówią jednak,że obie to ten sam numerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie, chętnie sama jakąś wypróbuję :) Podoba mi się, że chociaż dają kolor, to jednak jest on bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta jasnoróżowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi odcień mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, a z pomadek bardzo podoba mi się druga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się ze wszystkim co o nich napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie bardzo ta jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne mają kolorki, ale moje szybko się łamały ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się czerwona, lubię wyraźne kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń
  19. super są ! ta pierwsza ładniejsza ;)

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie się prezentują. Druga mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga idealna dla mnie, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy im się nie przyglądałam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS