Pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp Yves Rocher


Dziś zapraszam na recenzję pogrubiającym tuszu do rzęs firmy Yves Rocher. Kwestia dobrania dobrego tuszu jest bardzo indywidualna, każdy ma inne rzęsy oraz wymagania. W moim przypadku jest to bardzo trudne gdyż, moje są bardzo cieniutkie, więc mało który tusz sobie z nimi radzi. Moje podstawowe wymaganie to by rzęsy był idealnie rozdzielone oraz maksymalnie pogrubione. 

 



 

 Na temat tej mascary czytałam bardzo wiele pozytywnych opinia i szczerze mówiąc oczekiwałam że i u mnie równie dobrze się sprawdzi. Jednak nie jest to tusz stworzony dla mnie, mimo iż ma dużą szczoteczkę jej włosie jest zbyt długie i zbyt szeroko rozstawione, więc bardzo trudno jest mi uzyskać naturalny efekt nie posklejanych rzęs, myślę że przy grubszych rzęsach sprawdzi się o wiele lepiej. Jeśli chodzi o jakości to tutaj bardzo pozytywnie. Kolor tuszu jest intensywnie czarny, nie kruszy się i nie rozmazuje. Kosmetyk ładnie utrzymuje się przez cały dzień na rzęsach.

 



 


Efekt dla urody:
Ekstremalnie pogrubione rzęsy.
Uwodzicielskie spojrzenie.
Działanie
Zalety produktu:
Gruba, gęsta szczoteczka aby równomiernie pogrubić każdą rzęsę.
Trwałość 12 godzin.
Składniki
Składnik aktywny:
Wosk carnauba: ma właściwości otulające każdą rzęsę.
Więcej o składniku aktywnym:
Wosk carnauba jest naturalnym woskiem roślinnym pozyskiwanym z liści kopernicji, palmy rosnącej w Brazylii.
Składniki pochodzenia roślinnego: wosk carnauba, guma z akacji, woda z bławatka, wosk ryżowy.
Sposób użycia
Stosowanie:
Nakładaj tusz od nasady rzęs aż po same końce, wykonując przy tym delikatny ruch „zygzag”, aby dokładnie pokryć i rozdzielić rzęsy.
Dla uzyskania jeszcze mocniejszego efektu powtórz czynność.

Aby zachować dobrą jakość produktu, pamiętaj o zakręcaniu flakonu.
Rodzaj opakowania i wielkość
9 ml
 


Do 30 czerwca możecie skorzystać z akcji dla nowych klientek "Poznajmy się" i przy dowolnych zakupach, otrzymać bezpłatnie właśnie ten tusz. 

Kosmetyk znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Yves Rocher *KLIK* w cenie 57 zł.

 



Komentarze:

  1. Nie używałyśmy tego tuszu :) Świetna recenzja :)
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale muszę się wybrać do Yves Rocher, żeby odebrać swój darmowy tusz, który powinnam otrzymać przy najbliższej wizycie, także jestem ciekawa, który to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę sobie kupić nowy tusz ale nie wiem sama już na co się zdeydować

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna szczota, mam zapas tuszów na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam już o nim, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że się nie kruszy.. bardzo ciężko mi znaleźć taki tusz:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się nie podoba taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wierna TwistUp Bourjois, ten ma fajną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ta maskara sprawdza się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam nad nią ostatnio ale zrezygnowałam z kupna

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jak widać świetny, ale cena powala mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się zapowiada, wart wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam i byłam zadowolona: ciemne geste rzęsy......tez dostałam go akurat jako gratis w tamtym roku;) niestety cena trochę odstrasza......

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS