Marsylskie.pl - Dyfuzor o zapachu czerwonych owoców


Dziś kolejny wpis, z serii czym pachnie mój dom. Bardzo lubię gdy w moim mieszkaniu pięknie pachnie, i tu z pomocą przyszedł mi świetny produkt jakim jest dyfuzor zapachowy do pomieszczeń ze sklepu internetowego Marsylskie.pl. Idealnie sprawdza się we wszystkich pomieszczeniach, nawet bardzo dużych.






Dyfuzor idealnie nadaje się do wszystkich pomieszczeń, nawet tych dużych, gdyż zapach jest naprawdę bardzo intensywny, doskonale możemy, dostosowywać go w zależności do naszych potrzeb. Jeśli potrzebujemy mocnego zapachu, w buteleczce umieszczamy wszystkie ratanowe patyczki, które mamy dołączone do opakowania, natomiast gdy dyfuzor umieszczamy w małym pomieszczeniu i oczekujemy subtelnego zapachu, wystarczy jeden patyczek. Zapach czerwonych owoców, jest bardzo świeży i rześki, nie przytłacza. Jest to idealna woń na lato, gdyż nie jest mdła i ciężka. Wspaniałym zapachem możemy cieszyć się przez długi czas, gdyż jest bardzo trwały.

Produkt znajduje się w pięknym szklanym flakoniku o pojemności 100 ml. Buteleczka zamykana jest maleńkim korkiem, prezentuje się wspaniale, bardzo przypomina mi flakonik luksusowych perfum.







ZAPACH: cudowna słodycz czerwonych owoców

POJEMNOŚĆ: szklany flakon 100ml + rattanowe pałeczki do nasączania

Dyfuzor zapachowy przeznaczony jest do uwalniania delikatnego bądź też intensywnego zapachu w Twoich ulubionych wnętrzach. Szczególnie polecany jest do pomieszczeń takich jak:

- biura,

- sypialnia,

- łazienka,

- sklepy

Dzięki patyczkom zapach równomiernie rozprzestrzenia się i wprowadza cudowny aromat do pomieszczeń.

Sposób użycia:

By uwolnić lekki i dyskretny zapach umieścić jeden patyczek w szklanym flakonie wypełnionym substancją zapachową. By zapach był bardziej intensywny i wyrazisty umieścić kilka patyczków we flakoniku.

Informacje producenta






Dyfuzor zapachowy dostępny w sklepie internetowym Marsylskie.pl *KLIK*

Cena 50.50 zł




Komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie miałam dyfuzora zapachowego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze tego typu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi patyczkami. Stale coś pachnie, bez potrzeby pryskania, włączania itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie, lubię takie dekoracje zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić coś takiego, ale jednak wybiorę tańszy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam takiego dyfuzora ale zawsze mieć chciałam ale jakoś się nie złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wygląda,już jako sama dekoracja wiele daje,a zapach na pewno jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam o wiele tańszą wersję w chińskim i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spotkałam się z tym do tej pory ciekawe urządzenie ;]Zapraszam też do mnie http://loveclaudiaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne recenzje aż ma sie ochotę kupić od razu produkt ;)

    Zapraszam także do mnie przerabiam ubrania może coś Cię zaciekawi ;)
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna dekoracja!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie mieć takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! takie coś mieć , to moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam styczności z takim cudem :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to jeszcze nie mogę wymordować dyfuzora z TBS. Sterczy już ponad pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie tylko pachnie ale też dekoruje

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach musi byc wspanialy a prezentuje sie fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie się prezentuje jako dekoracja domu :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS