Szampon przywracający blask Yves Rocher



Ostatnio większość wpisów było na temat kosmetyków kolorowych, więc dziś będzie trochę o pielęgnacji włosów. Pielęgnacja włosów latem jest szczególnie ważna gdyż każdej z nas zależy na tym by wyglądać jak najlepiej. Latem gorące słońce przesusza włosy, a przez to ich kondycja, w tym okresie nie jest zbyt dobra.

 

 

 Produkt dobrze myje i oczyszcza skórę głowy, oraz włosy.

Po umyciu kosmyki są delikatne, puszyste, dobrze się układają.

Szampon jest lekki nie obciąża włosów, włosy po zastosowaniu nabierają subtelnego blasku, nie są przetłuszczone ani obciążone.

Kosmetyk świetnie jest gęsty i się pieni, wystarcza niewielka ilość by dobrze oczyścić włosy, jest bardzo wydajny. 

Szampon znajduje się w plastikowej butelce ,zamykanej na zatrzask, o pojemności 200 ml. Butelka praktyczna i wygodna w zastosowaniu, nie jest twarda bez problemu możemy wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku, potrzebna nam do użycia. 

 

 



Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Szampon wzbogacony o wyciąg z nagietka, który przywraca blask i witalność oraz łagodzi.

Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Nagietek: przywraca blask, łagodzi.
Więcej o składniku aktywnym

Nagietek pochodzący z krajów śródziemnomorskich, tradycyjnie stosowany jest ze względu na swoje właściwości łagodzące. Nagietek pochodzący z ekologicznych upraw w La Gacilly ma właściwości łagodzące i przywracające włosom blask.

Włosy są delikatne dla 80%* kobiet.

*test stosowania przeprowadzony na 46 ochotniczkach w ciągu 4 tygodni

 

 

Szampon dostępny w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Yves Rocher *KLIK* 

cena 11.90 zł

 

 

 

Komentarze:

  1. Cudowny i delikatny .

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pomyślę nad nim jak w końcu zabiorę się za zakupy YR

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekkie, sypkie włosy, w dodatku subtelnie nabłyszczone, to to co lubię. Muszę go kupić przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja i szampon zachecajacy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle razy na niego spoglądałam w katalogu że teraz po Twojej recenzji mam ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że się sprawdził :). Ogólnie lubię tą firmę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielokrotnie przechodziłam koło tego szamponu i zastanawiałam się, czy warto go kupić. Dzięki Tobie wiem, że kosmetyk zasługuje na uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej serii produktów do włosów miałam ich płukankę octową - była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się w końcu skusić na ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, chyba będzie to kolejny szampon którego kupię; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam ani jednego kosmetyku Yves Rocher, nawet jak coś mnie kusi to szybko o tym zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałąm i chyba to błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go spróbować :)
    http://our-routine-life.blogspot.com Zapraszam na mojego i przyjaciółki bloga :) Dopiero co ruszamy i liczymy na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. za taką cenę można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam go ostatnio i podarowałam siostrze... ale chyba kupię go dla siebie również.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam za bardzo kosmetyków IR. myślałam, że ten szampon będzie droższy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie nim,chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam szampon pokrzywowy z tej firmy i bardzo fajnie mył włosy i na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam go ale może się skusze moja kol. sobie go zachwala ;]Zapraszam też do mnie http://loveclaudiaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS