Balsam do ust Baby Lips - dobre i tanie


Moje usta wymagają ciągłego nawilżenia, więc ani chwil nie mogę obejść się bez balsamów do ust. Jednak pomadki ochronne zawsze bywały bezbarwne. Bardzo ucieszyło mnie to gdy firma Maybelline wprowadziła na polski rynek kolorowe balsamy Baby Lips, gdyż mam ochronę i piękny kolorek w jednym.

 



 

Balsamy dobrze nawilżają usta, dając piękne delikatne kolory. Intensywność koloru na ustach, zależna od tego ile warstw nałożymy. Pomadki ładnie wyrównują koloryt ust, nadając subtelny połysk. Niestety kolor nie utrzymuje się zbyt długo, widoczny jest max do godziny, po tym czasie wnika całkowicie w moje usta. Balsamy ideale na co lato, do delikatnego makijażu zamiast pomadki.

 Balsamy pięknie pachną, czerwony wiśniami, natomiast różowy słodkimi cukierkami. Zapach po jakimś czasie ulatnia się, dzięki temu nie jest drażniący. Opakowania plastikowe z przeźroczystą nakrętką, na której znajdują się kolorowe napisy. Opakowania solidnie wykonane, mechanizm działa sprawnie, bez problemu.

 

 

 

 PINK PUNCH


 

CHERRY ME

 


 
SKŁAD:
Octyldodecanol, Polybutene, Petrolatum, Isopropyl Myristate, Polyethylene, Ozokerite, Diisostearyl Malate, Butyrospermum Parkii Butter, Candelilla Cera, Vp/Hexadecene Copolymer, Calcium Aluminum Borosilicate, Aroma, Limonene, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Alumina, Silica, Benzyl Acohol, Mel, Centella Asiatica Extract, Linalool, Benzyl Benzoate, Tin Oxide, Citral, Eugenol, Geraniol, Parfum – [+/-CI 77891, CI 45410, CI 45380, MICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15985, CI 19140, CI 42090](F.I.L D54547/5).
 



 

Dostępne we wszystkich drogeriach

cena ok. 8 zł



Komentarze:

  1. Te warianty bardzo podobają mi się , ja poznałam również dwa , lecz inne / niebieskie opakowanie i fioletowe/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dwa te balsamy baby lips ale jednak mi nie przypadły do gustu, wysuszały mi usta :/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam na balsamami do ust ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne balsamy, nigdzie ich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutko te balsamy prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubie różowej, bo przesusza mi usta :) ale wiśniowa jest świetna i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwona wersja bardziej mi się podoba, te pomadki są wszędzie, nawet w moim polo markecie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad kupnem jednego. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zastanawiałam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś te balsamy nie pociągają. Jak dotąd czytałam opisy o ich dość przeciętnym działaniu, a wyglądem też mnie nie zachęciły, więc raczej nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawsze wszystkie pomadki były bezbarwne, pamiętam jak dawno temu miałam bardzo podobną pomadkę z Nivei, która głównie nawilżała, ale dawała też jaśniutki kolor. Na Baby Lips raczej się nie skuszę, bo czytałam dużo recenzji o ich przeciętnych właściwościach nawilżających.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajnie wyglądają na ustach, ale jakoś mnie nie kuszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam Cherry Me i jest faktycznie super :))
    zapraszam na najnowszego posta --> http://krowokwiat.blogspot.com/
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog to byłabym wdzięczna gdybyś zaobserwował/skomentował c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Cherry Me i jest świetny :D polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię mocno lśniących pomadek

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja posiadam taki balsam ale fioletowy, podobają mi się one ponieważ nawilżają usta :)

    sleek-week.blogspot.com zapraszam ! :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądają na ustach, bardzo delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się zamysł barwionego balsamu, zwłaszcza na lato, gdy raczej unikam ciężkich pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam niebieską i dla mnie to porażka, kompletnie nie nawilża :(

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie jakoś nie kuszą, za dużo złego czytałam na ich temat : c

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowy kusi,mam zielony i niebieski i bardzo dobrze się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie pomadki ochronne które lekko koloryzują bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedni są z nich zadowoleni, inni nie więc chyba trzeba samemu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS