Róż essence beach cruisers - edycja limitowana


Dziś zapraszam na recenzję świetnego róż firmy essence. Jest to edycja limitowana na lato, więc trzeba się spieszyć z zakupem gdyż za chwile może go już nie być, na półkach sklepowych, jak to zwykle bywa z limitkami. Kosmetyk jest wart uwagi więc, polecam sięgnąć po niego.




Róż od razu zwraca na siebie, dzięki pięknym przechodzące przez siebie kolorom od jasnej brzoskwini po ciemny róż. Dzięki temu w jednym opakowaniu mamy kilka odcieni które możemy dostosowywać do naszych makijaży. Po zmieszaniu wszystkich kolorów uzyskujemy piękną intensywną brzoskwinię. Kosmetyk jest rewelacyjnie napiętnowany, nie osypuje się, świetnie rozprowadza się na twarzy. Intensywność koloru uzyskujemy w zależności od ilości nałożonego kosmetyku. 

Opakowanie jest twarde solidne w przeźroczystym kolorze, mieści się w nim 6,8 g kosmetyku.




innowacyjny gradient kolorów od brzoskwiniowego do intensywnej czerwieni nada twoim policzkom świeżości, a efekt może być zarówno delikatny jak i intensywny.

dostępny w jednym odcieniu: 01 I ♥ summer break. 

Informacje producenta


 

Róż essence beach cruisers

01 I ♥ summer break

cena 12.99 zł


Komentarze:

  1. Ale masz sliczny makijaż oczu, a różu nie używam więc się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje ładny efekt rozświetlenia, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki podobny róż ze starszej limitki essence :) ten Twój bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie efekt na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje na policzku :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się jak wygląda na twarzy i e jest cieniowany. można stopniować efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba kupię :)

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory w jednym kosmetyku w dobrej cenie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Przypomina mi gradientowy róż z niedawnej limitki mac :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten róż :) Na policzku prezentuje się bardzo ładnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go :) ale zdecydowanie wolę ten bronzer z tej limitki :) noszę go codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie to, że mam już kilka róży to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt na policzkach daje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie! Zrobiłaś mi na niego naprawdę dużego "smaka", chyba pójdę odwiedzić pobliską Naturę i zobaczę, czy jeszcze je mają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor, świetnie prezentuje się na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że uda mi się na niego trafić gdzieś bo strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny aczkolwiek ja nie jestem przekonana do róży szczególnie że boję się ze przesadzę z nałożeniem i będę wyglądać jak klaun

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS