TheBalm Mary-Lou Manizer - idealny rozświetlacz



Mary-Lou była moim wielkim odkryciem poprzedniego roku, zakochałam się w niej od pierwszego użycia. Miałam wcześniej wiele różnych rozświetlaczy, jednak żaden nigdy nie dawała tak pięknego efektu. Myślę że dla osób lubiących odrobinę błysku na twarzy będzie idealna.




Produkt ma wspaniały szampański odcień, który tworzy piękną i jednolitą taflę na twarzy lub delikatne rozświetlenie w zależności od tego ile go nałożymy na skórę. Uwielbiam ją na moich kościach policzkowych oraz w kącikach oczu. Czasem również stosuję go jako cień do powiek, pięknie rozpromienia spojrzenie. Kosmetyk rozświetla i nadaje wspaniałego blasku twarzy. Idealny przy makijażu wieczorowym nabłyszcza i rozprasza światło, co daje efekt świeżej odmłodzonej cery.

 Produkt jest bardzo wydajny, stosuję go już bardzo długo, praktycznie codziennie a ubytek jest niewidoczny. 

Rewelacyjny kosmetyk POLECAM



 Kosmetyk znajduje się w srebrnym, plastikowym pudełeczku z lusterkiem. Wierzch opakowania zdobi naklejka z obrazkiem. Pudełeczko zostało solidnie wykonane jest twarde i stabilne, prezentuje się również bardzo ładnie. Opakowanie mieści 8.5 g produktu.




Kosmetyk dostępny w drogeriach internetowych 

cena ok 70 zł



Komentarze:

  1. Cudownie wygląda ale na razie staram się powstrzymać przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest taki drogi, inaczej kupiłabym go natychmiast. Mam słabość do rozświetlaczy i błysku na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna się nad nim zastanawiam, ale obawiam się, że dla mnie będzie zbyt wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedmiot mojego cichego pożądania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ochotę go kupić !

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To również przedmiot mojego pożądania, bo efekt ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym go chciała wypróbować...:) Za drogi, ale może kiedyś mi się uda. Teraz korzystam z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na swojej wish-liście... na razie czeka na spełnienie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny! Miłego wieczoru :)
    Zapraszam do siebie -> http://xcyzf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam żadnego rozświetlacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym dostać go w swoje łapki, ale mam rozświetlacz z LadyCode i też jestem zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ślicznie ale pokazałabyś na licu a nie na palcach. :p :D

    OdpowiedzUsuń
  13. marzę dniami i nocami o nim. na pewno będzie kiedyś mój <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się czasem nad jego zakupem, ale nie mam pewności czy jego odcień byłby dla mnie odpowiedni. Na razie pozostaję więc wierna MAC Lightscapade:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się ten kosmetyk, oj marzy..Szkoda, że taki drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na bronzer rozświetlający z tej firmy (bodajże Betty Lu Manizer?) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńko:) Przydałoby mi się na lato coś o bardziej złotawym odcieniu, takie 'szampany' wybieram, kiedy jestem blada.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba , lecz tylko stać mnie na podziwianie , jedynie to .

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw , moje marzenie , lecz jedynie mnie stać , tylko na podziwianie .

    OdpowiedzUsuń
  20. patrzę i podziwiam , o tym takim marzę , lecz to tylko moje marzenie, może kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, najpiękniejszy jaki może być , lecz mogę o nim pomarzyć , szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednym słowem moje marzenie .

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS