Gorące nowości Joko


Kosmetyki Joko, są mi od dawna dobrze znane, jako nastolatka bardzo często po nie sięgałam i byłam, bardzo z nich zadowalana. Jednak przez ostatnie lata, jakoś ciężko mi było na nie trafić, więc teraz z przyjemnością podchodzę do ich testowania. Jestem ogromnie ciekawa czy ich, jakość jest równie dobra jak kiedyś. Świetnie że do mojego kuferka wpadła dosyć spora gromadka różnych kosmetyków JOKO, gdyż jestem ich ogromnie ciekawa.






 Kosmetyki do makijażu oczu:

 

*Paletka cieni duo - 203 SATIN

*Paletka cieni trio - 302 SATIN



 

Kosmetyki do twarzy:

 

* Puder prasowany FINISH your MAKE-UP nr.13

*Prasowany róż do policzków nr.5





 

Lakiery do paznokci:

 

*  Find your color nr.128

* Find your color nr.131

*New Vintage nr.202

* Virtual fashion mania nr.159

 





 Kosmetyki do ust:


* Błyszczyk do ust Double Therapy

* Nawilżająca pomadka w kredce Color&Shine nr.02

*Pomadka Long Lasting nr.30

 


 

 

Niebawem pojawią się pierwsze recenzję, jeżeli jesteście ciekawe któregoś produktu, piszcie w komentarzu jakiego kosmetyku recenzja ma się pojawić w pierwszej kolejności.

 

 

Komentarze:

  1. Ciekawa jestem cieni i pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka w kredce mnie interesuje najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie wyglądają bardzo ciekawie. Czekam na recenzję.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym przeczytala o cieniach i kredce do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się beżowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredka do ust! ;) Ciekawa jestem tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś takie nudne te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tej pomadki w kredce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy mi się podoba, cienie, róż, pomadka....

    OdpowiedzUsuń
  10. ten czerwony lakier ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że nie miałam jeszcze kompletnie niczego od Joko :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzje kosmetyków do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa pomadki w kredce!

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie poczytam o cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Duo paletka to mój faworyt nawet bez używania :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super, to czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, kolorki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, kosmetyki wyglądają na dobre. Szczerze to nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą. Czekam na recenzję :)
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS