Pomadka Essence Longlasting Lipstick - dobre i tanie


Dziś kolejny wpis z cyklu dobre i tanie, mowa będzie o pomadce firmy essence którą uwielbiam. Kolor jest piękny, niesamowicie intensywny i trwały. Ostatni bardzo lubię delikatny makijaż twarzy w połączeniu z intensywnym odcieniem na ustach.

 





Pomadka posiada matowe wykończenie, w intensywnym dobrze napiętnowanym kolorze. Po zastosowaniu usta są świetnie, nawilżone, produkt nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Szminka wspaniale pachnie malinowymi landrynkami, zapach jest delikatny nie przeszkadza w użytkowaniu. Pomadka ma delikatną, kremową konsystencje, która pięknie kryje już po jednym pociągnięciu. Uwielbiam ją, i już rozglądam się za kolejnymi odcieniami.

Opakowanie pomadki zostało wykonane z twardego plastiku w kolorze czarnym z ciemno różową obwódką. Opakowanie mieści 3,8 g produktu. Pomadka została ładnie i solidnie wykonana, prezentuje się bardzo elegancko. Mechanizm działa bez zarzutu, dobrze się wkręca. Zatyczka świetnie się trzyma opakowania, bez obaw możemy nosić ja w torebce. 





Pomadka Essence Longlasting Lipstick zapewnia ustom intensywny, trwały kolor. Jej lekka, kremowa konsystencja daje uczucie komfortu i łatwo rozprowadza się na ustach, nie wysuszając ich. Piękny odcień dobrze utrzymuje się na ustach przez wiele godzin - bez potrzeby poprawki.
Pomadka jest matowa.
 


Informacje producenta



Na ustach prezentuje się tak:



Pomadka dostępna w drogeriach internetowych oraz stacjonarnych

nr.12 blush my lips

cena ok. 10 zł 

 

 


Komentarze:

  1. Podoba mi się jej kolor i wykończenie. Szkoda, że do szafy Essence mam spory kawałek...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda ;) od dawna mam ochotę na te szminki z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Bardzo fajne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inną pomadkę tej firmy i jestem z niej zadowolona. Świetnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo długo Ci się na ustach utrzymuje! Moja (w odcieniu nude) nie jest tak trwała.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze jej nie miałam, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo, Essence ma dosyć tanie kosmetyki - dobrze wiedzieć, że pomadki są dobre jakościowo :D Taka wiedza na pewno przyda się na przyszłość :)

    dodajemy do obserwowanych :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie za ciemny kolorek ale Tobie bardzo pasuje :) Mam również pomadkę z firmy essence tylko w różowym odcieniu i jestem z niej zadowolona bo dość długo mi się utrzymuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubimy energetyczne i nasycone kolory :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, malinowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie pomadek sporo dosyć więc trzeba zrobić odwyk hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę pomadkę Essence, tylko że w innym kolorze i jest genialna, jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie pomadki z tej serii i je uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, ja mam z tej serii intensywny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ! Taki moj kolor : )

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS