Peelingujący żel pod prysznic Truskawka Yves Rocher


Dziś zapraszam na pierwszą w tym tygodniu, recenzję kosmetyku do pielęgnacji ciała. Mowa będzie o peelingującym żelu pod prysznic o zapachu soczystych truskawek firmy Yves Rocher.

Uwielbiam truskawki i ich piękny zapach, dlatego też żel od razu stał się moim ulubieńcem.







Kosmetyk ma przyjemną delikatną konsystencje w czerwonym kolorze. Żel jest średnio gęsty, wewnątrz znajdują się maleńkie drobinki pelengujące. Peeling jest bardzo subtelny więc, osoby z wrażliwą skórą bez obaw mogą stosować go nawet codziennie. Produkt dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń oraz martwego naskórka. Po zastosowaniu moja skóra pięknie pachnie słodkimi truskawkami, jest gładka i aksamitna w dotyku.

Kosmetyk znajduje się w miękkiej, plastikowej tubie o pojemności 200 ml. Opakowanie jest w  przeźroczystym kolorze, dzięki temu możemy swobodnie kontrolować poziom zużycia, zamykanie to plastikowy zatrzask.

 



 

 Peelingujący żel pod prysznic powstał z połączenia soczystej truskawki Mara de Bois z pudrem z pestek moreli oraz niełupkami truskawkowymi. Dzięki łagodnej formule wzbogaconej w ziarna owocowe, kosmetyk można stosować codziennie, bez ryzyka podrażnienia skóry.Żel łagodnie myje skórę, usuwa martwe komórki naskórka i sprawia, że jest ona bardziej elastyczna.

Informacje producenta
 




Żel dostępny w sklepach stacjonarnych oraz na stronie Yves Rocher *KLIK*

cena 16.99 zł





Komentarze:

  1. mmm, musi bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie :P podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ale kusisz :)
    jego kolor bardzo zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tak pachnie pięknie :) i do tego ma fajną konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele tego typu. Zdecydowanie przyjemniej używa mi się takiego delikatnego żelu niż zwykłego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za peelingującymi żelami, ale ten bym chętnie przygarnęła ze względu na zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach zapewne jest nieziemski :] Szkoda tylko, że słabo zdziera. Jestem raczej za mocnymi zdzierakami, więc za taką cenę na delikatnego się nie skuszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. dla samego zapachu go kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam waniliowy i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobrażam sobie jak pachnie ^^ truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh truskaweczki! A ja dopiero co ta zamówiłam maseczki do twarzy, szkoda że od razu tego nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS