Maybelline Affinitone Puder prasowany


Zauważyłam że bardzo mało piszę o pudrach i podkładach, a przecież to podstawa dobrego makijażu. Więc dziś zapraszam na recenzję pudru prasowanego Maybelline Affinitone. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się po nim zbyt wiele, jednak mile i bardzo pozytywnie zaskoczył.





Puder ma jednolitą, zbitą konsystencję, która idealnie sprawdza się przy aplikacji, gdyż się nie kruszy a pylenie jest minimalne. Kosmetyk świetnie aplikuję się na twarz, jednolicie pokrywając i kryjąc skórę. Produkt pięknie stapia się z cerą tworząc jednolity kolor, który dopasowuje się do odcienia mojej skóry. Nie zapycha i nie powoduje podrażnień. Puder daje piękne, naturalne i matowe wykończenie, bez efektu maski. Skóra pokryta kosmetykiem wygląda świeżo i naturalnie.

Kosmetyk znajduje się w solidnym plastikowym opakowaniu. Pudełeczko jest stabilne, dobrze wykonane zaopatrzone w lusterko. Opakowanie wygodne w użytkowaniu, dobrze zamyka się i otwiera, świetnie nadaje się również do torebki gdyż mam pewność że się samo nie otworzy. 





 Zapewnia perfekcyjne, naturalne matowe wykończenie makijażu.
Puder dopasowuje się do odcienia skóry.

DZIAŁANIE
• Puder Affinitone naturalnie utrwala makijaż doskonale dostosowując się do struktury skóry, nadając jej matowy, naturalny wygląd
• Dzięki lekkości pudru, skóra może swobodnie oddychać
• Praktyczne opakowanie zawiera lusterko

idealne dopasowanie do powierzchni i struktury skóry, nawilżenie przez 8 h, efekt lekko świetlisty. Puder naturalnie utrwala makijaż.






Dostępny w drogeriach

cena ok. 25 zł




Komentarze:

  1. nie miałam tego pudru, ale miałam podkład mineralny z tej serii i był beznadziejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego pudru , podkładu też nie , ale jak mówisz zę podkłąd beznadziejny nei kupuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam go.Moze kiedys..
    Ps. Czy moglabys zblizac bardziej kosmetyk aby byl widoczny lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w swojej kosmetyczce, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się nad jego kupnem :) bo dużo ciekawych i dobrych opinii o nim słyszałam jak i również przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakupiłam ostatnio nowy puder, ale jak mi sie skończy to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. różne opinie krążą o nim w sieci, aby się przekonać trzeba samemu wypróbować i właśnie to uczynie, ale czekam na jakąś promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale może kiedyś, bo szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kilku lat używam pudru z Manhattanu, ale ten też wygląda bardzo ciekawie :) Jestem ciekawa, jak bardzo jasny jest najjaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go nie używałam ale moja mama była z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz swój ideał mam, ale nigdy nie wiadomo czy nie będę chciała odpocząć : ) więc wtedy kupie ten : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam ryżowego palladio i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go za chyba 13zł w Hebe i to taki mój torebkowy puder :D Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno chciałam go kupić, teraz na poważnie pójdę po niego. Zwłaszcza, że stary puder już na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej serii miałam tylko podkład. A na długo matuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam suchą skórę, więc na długo pozostaje matowa.

      Usuń
  16. Właśnie go skończyłam, średni był :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie miałam, wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cena dobra i jakość tez wydaje się być zadowalająca;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS