Moja foto książka od PixAlbum

 

Od dawna myślałam nad stworzenie foto-książki, w której znajdą się moje ulubione makijaże które wykonałam. Jednak nigdy nie mogłam się do tego zmobilizować, z pomocą przyszedł mi PixAlbum  dzięki któremu bez większego problemu mogłam stworzyć taką książkę. 






Zawsze wydawało mi się że stworzenie takiej książki jest bardzo skomplikowane i pracochłonne. Jednak gdy weszłam na stronę PixAlbum, zobaczyłam że jest inaczej, wszystko jest jasne i przejrzyste, bez problemu same możemy zaprojektować układ oraz ilość zdjęć które znajdą się na każdej stronie naszej ksiąski. Tylko od nas zależy wygląd stron, co jest świetne gdyż książka powstaje dopasowana do naszych indywidualnych potrzeb. Kolejnym atutem produktu jest wysoka jakość wykonania, piękna okładka laminowana, matowa w okładce gąbka uszlachetniająca, strony usztywniane, wykonane z wysokiej jakości papieru fotograficznego. Wszystko prezentuje się bardzo profesjonalnie elegancko i solidnie.

Istnieje wiele innych projektów które możemy swobodnie dopasowywać do naszych potrzeb oraz okazji na które mają powstać. Myślę iż taka książka może sprawdzić się jako oryginalny i wyszukany prezent od serca dla bliskiej nam osoby.





format: 20x20 cm

20 stron na papierze fotograficznym (10 rozkładówek)

Twoje własne zdjęcia i teksty

sztywne kartki (gramatura 800 g/m2)

otwieranie albumu „na płasko”

druk naświetlany na maszynach Noritsu HD

okładka laminowana matowa

w okładce gąbka uszlachetniająca





Szablon klasyczny czarny

Elegancja i prostota królujące w tym klasycznym szablonie będą doskonałym tłem dla każdej fotografii.

Informacje producenta





Książka dostępna na stronie  PixAlbum

Promocyjna cena 59 zł 




Komentarze:

  1. Piękne makijaże w pieknej fotoksiążce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, piękna fotoksiążka

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, że książka jest taka tematyczna! Ma spójną całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysl :) moze tez sie skusze na cos takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna <3 patrząc .... dalej i dalej , to jeszcze piękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Foto książka to ciekawy pomysł. No i jeszcze te cudowne zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za fotoksiążke płacę nieco więcej, ale za to szata graficzna jest mistrzowska!
    Mimo, że minimalizm zawsze będzie modny i piękny, brakuje mi w tej fotoksiążce którą przedstawiasz elementów grafiki...
    :)

    Tak czy siak, moim zdaniem lepiej inwestować w fotoksiążki niż w odbitki, które i tak trzeba włożyć lub wkleić do albumu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szbalon light podoba mi się najbardziej <3 :)

      Usuń
  8. Efektownie to wygląda. I elegancko bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na urodziny przyjaciółce takie cos musze zrobić !!! Z jej makijazami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne makijaże. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam książka, modelka śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotoksiążka, ja chciałam właśnie taki album dla babci na 80 urodziny, to chyba byłby fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się foto książki. Ja mam ze ślubu i wesela.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS