Woda perfumowana Carla white - Carlo Bossi


Dawno nie pisałam o zapachach, może dlatego iż bardzo trudno recenzować zapachy, tak naprawdę każdy lubi coś innego i bardzo ciężko trafić w czyjś gust. Wydaje mi się, że jednak w okresie letnim szukamy świeższych, delikatniejszych zapachów a gdy jest troszkę chłodniej wybieramy, te nieco cięższe i słodsze, przynajmniej u mnie tak, to działa.

Jakiś czas temu, trafiłam na zapach Carla White, firmy  Carlo Bossi, który moim zdaniem, jest idealnym zapachem letnim.







 Moje początkowe podejście do tego zapach nie było zbyt udane, gdy ją powąchałam, stwierdziłam że to jednak nie jest mój zapach, gdyż wolę słodsze nuty. Po kilku psiknięciach na skórę, zmieniłam o niej całkowicie zdanie. Zapach po chwili staje się bardzo orzeźwiający, świeży a co najlepsze przebija się przez niego, słodka nutka wanilii i maliny. Jest to dla mnie idealne połączenie, słodyczy ze świeżością. Zapach jest intensywny, ale nie przytłaczający. Woda toaletowa jest niezwykle trwała, utrzymuje się przez cały dzień na mojej skórze, a ubrania nią skropione pachną nawet kilka dni.

Carla White jest to woda perfumowana o przepięknym świeżym zapachu, przełamanym delikatną nutą słodyczy.

 




 Wodę dostajemy w białym zafoliowanym kartoniku. Butelka wykonana jest z grubego przeźroczystego szkła, znajdują się na niej delikatne napisy w srebrnym kolorze. Wierzch flakonu, zdobi piękna nakrętka w kształcie, oszlifowanego  diamentu. Butelka ładnie się prezentuje i jest dobrze wykonana. Dozownik do aplikacji działa bez zarzutu, a zatyczka dobrze przylega, nie odpina się, bez obaw możemy ją wrzucić do kosmetyczki. 





 Rodzina zapachów: kwiatowo – orentalno - owocowy
Nuta głowy: róża , pieprz , pomarańcza , Ylang- Ylang
Nuta serca: fiołek , jaśmin , Heliotrop
Nuta bazy: piżmo , wanilia - drzewo cedrowe , drzewo sandałowe - malina

Informacje producenta





Woda toaletowa dostępna w sklepie internetowym Carlo Bossi *KLIK*

Cena 20 ml - 11.99 zł

Cena 100 ml - 79.99 zł






Komentarze:

  1. Flakonik mieści nuty zapachowe, które mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka nut, ktore lubie, ale zeby powiedziec wiecej musialabym powachac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nuty zapachowe mi odpowiadają, ale musiałby jeszcze powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam zapachy Carlo Bossi dzięki wygranej w jednym z blogowych rozdań i szczerze się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buteleczka podobna do tych perfum z Bi-es ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wakacje unikam perfum bo od slonca dostaje uczulenia, ale wydaja sie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. flakonik cudny , a zapch by mnie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałabym powachac : ) bo malina i pomarańcza i ylang ylang kusi !

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować któryś z zapachów Carlo Bossi

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS