Szampon wygładzający Yves Rocher


Dziś zapraszam na recenzję kosmetyku do pielęgnacji włosów. Mowa będzie o wygładzającym szamponie Yves Rocher. Nie znoszę gdy moje włosy się puszą, bądź wywijają we wszystkie strony, po zastosowaniu tego szamponu problem znika.







Szampon posiada gęstą konsystencję w biało perłowym kolorze. Dzięki temu iż konsystencja jest gęsta, dobrze się aplikuje i nie ścieka z dłoni podczas nakładania. Kosmetyk delikatnie pachnie, świeżymi ziołami, zapach jednak szybko się ulatnia i nie pozostaje na włosach. Produkt świetnie spełnia swoja funkcję, dobrze myje i oczyszcza, fajnie się pieni. Po zastosowaniu włosy są ładnie wygładzone, nie puszą się. Idealnie się rozczesują i układają a przede wszystkim nie są obciążone.

 Szampon znajduje się w plastikowej, butelce o pojemności 300 ml. Butelka ma zielony kolor, jest półprzeźroczyste, dzięki temu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia. Opakowanie zamykane jest na zatrzask, praktyczne i wygodne w użyciu.




Twoje włosy nie układają się i puszą? Zastosuj program wygładzający (szampon i odżywka) z wyciągiem z Ziaren Gombo, dzięki któremu Twoje włosy będą odżywione i będą się łatwiej rozczesywać i układać.

Ziarna Gombo pochodzą najczęściej z Afryki. Jest to owoc bogaty w antyoksydanty i witaminy, bardzo znany zwłaszcza jako składnik kulinarny. Ma również właściwości kosmetyczne skutecznie wpływające na włosy: wygładza ich włókna.

Informacje producenta





Szampon dostępny w sklepach stacjonarnych oraz na stronie Yves Rocher *KLIK*


Cena - 14.90 zł

 

 




Komentarze:

  1. Kiedyś miałam kosmetyki tej firmy, ale do twarzy i nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu skusić się na jakieś zamówienie z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kiedys jakas odzywke tej marki i byla ok. Moje kwc z tej marki to balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ten szampon do moich włosów nie byłby dobrym rozwiązaniem bo są już za bardzo wygładzone i przyklapnięte :) Ale inny chętnie wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że do moich włosów byłby idealny.

    OdpowiedzUsuń
  7. YR jakoś średnio mnie kusi, ale powinnam się w końcu zapoznać z ich kosmetykami. Obadam dokładnie skład tego szamponu i może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dochodzę do wniosku że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie koniecznie muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy włosy po nim nie są przyklapnięte? ;) bo coś wygładzającego by mi się przydało, ale mam mało włosów i nie chcę, żeby wyglądały na tłuste zaraz po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam szampon do włosów brązowych z tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon właśnie mi polecono, ale na razie mam zapasy innych.

    Uroczy lampionik w tle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy puszą się po absolutnie każdym szamponie, nawet moja fryzjerka śmieje się, że bez prostowania moje włosy po wysuszeniu wyglądają jak "spalona trwała" :D Ten szampon chyba też by nie dał rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To teraz wiem, ze musi byc moj!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym go wypróbować na moich włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje loki pokochały odżywki Yves Rocher, teraz kupiłam szampon, tylko inną wersję i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo przymierzam się do kupna któregoś z kosmetyków tej firmy, chyba mnie przekonałaś, żeby się po nie przejść. Ale obawiam się tego, że moje cienkie włosy będą jeszcze bardziej oklapnięte po tym szamponie. Bardziej przydałby mi się jakiś szampon regenerujący albo przeznaczony dla włosów ze skłonnością do przetłuszczania, zaraz wejdę na stronę i poszukam :) A cena jest bardzo zachęcająca, myślałam, że kosmetyki Yves Rocher są droższe ;)
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować, bo szczerze powiem że ostatnio te moje włosy stały się niesforne. Pewnie przez te upały, a szampon się kończy to chętnie zakupie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie wygląda spoko :) Ja właśnie zamawiam: http://www.yves-rocher.pl/tag/f/60,wiek,608,50-plus. Kupowałaś coś jeszcze z Yves Rocher?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam teraz zestaw szampon i maska YR i włosy mi się okropnie puszą :/
    mam wersję do włosów suchych i/lub kręconych

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS