Tydzień w zdjęciach - foto MIX #1


Dziś zapraszam na mój pierwszy tydzień w zdjęciach. Uwielbiam tego typu wpisy i bardzo chętnie zagląda do blogów, na których się pojawiają. Już od dawna chciałam stworzyć taki post jednak, ciężko było mi, zmobilizować się do robienia szczegółowej dokumentacji zdjęciowej, jednak powoli się do tego przyzwyczajam i myślę że mixy częściej będą u mnie gościć.








Wakacje i moje ukochane góry

 

 

Sezon uważam za rozpoczęty - pierwsze zbiory :)

 

 

Nowości kosmetyczne JOKO wpis *KLIK*

 

 

Pyszny orzeźwiający napój, moje odkrycie :)

 

 

 

Strój kąpielowy z Lidla, który na Facebooku wzbudził wasze, wielkie zainteresowanie

 

 

 

Ukochana pomadka Essence Longlasting Lipstick recenzja *KLIK*

 


Uwielbiam ją na moich ustach



Róże ciągle i niezmiennie, tak samo zachwycają mnie swoim pięknem, nigdy nie mogę przejść obok obojętnie, zwłaszcza kiedy mam aparat w dłoni.

 




Odpowiednia ochrona oraz nawilżenie ust, u mnie obowiązkowe Biogena Pharma recenzja *KLIK*

 

 

Moje ulubione sajgonki z sosem słodko-kwaśnym UWIELBIAM

 

 

 

Jest przecudowna, już dawno paletka sleeka mnie tak nie zauroczyła. Chcę, chcę, chcę !!! ktoś wie, czy jest już gdzieś dostępna???

 

 

 

 

Sezon truskawkowy już się skończ :( więc, ja się wspomagam, wspaniały truskawkowym żelem peelingujący. Uwielbiam ten soczysty zapach recenzja *KLIK*

 

 

 

 

Piękno natury - cudowna, dzika kaczuszka którą nareszcie udało mi się uchwycić w całej okazałości



Ulubione Eyelinery Lovely recenzja *KLIK*

 



Ostatnie 2 dni nie rozpieszczają, za oknem tylko chmury i deszcz :(

 

 

Na Faceboku od czwartku trwa konkurs, do wygrania szkatułka, zapraszam *KLIK*

 

 


 

Od wczoraj na blogu, kolorowe rozdanie JOKO  *KLIK* ROZDANIE

 



 

Mam nadzieje że miło wam się oglądało mój tydzień w zdjęciach. Dajcie znać czy, też lubicie takie foto mixy.

 

 


Komentarze:

  1. super mix - mam nadziję ze dotrzymasz słowa i będzie pojawiać się cześciej

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeeej, super mix! :) bardzo fajnie się oglądało, mam nadzieje że zrobisz ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na chińszczyznę! ;)
    No i proszę, widzę, że grzybiarka z Ciebie? Ja nie mam zacięcia do chodzenia po lesie i szukania grzybów, nawet się na nich nie znam za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny miks!
    Uwielbiam góry :-)
    Jakie piękne grzybki udało ci się znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na post! z pewnością będę tu zaglądać częściej :) a, i chyba pójdę na grzyby (można powiedzieć, że mnie zainspirowałaś hahaha :D). Jeśli masz chwilę to zapraszam Cię na mojego świeżego bloga - http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, bardzo lubię takie miksy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że mixy są fajne bo zawsze możemy podejrzeć co u kogo słychać, sama również dopiero rozpoczęłam dodawać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wpis ;))
    lubie mixyyy, mozemy się dużo dowiedzieć co u danej osoby słychać ;)
    co do sajgonek to sos robisz sama czy kupny ? i sajgonki są zamrożone i sama je przygotowujesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Sajgonki nie są mrożone, robię je sama a sos kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo a można przepis ? ;) ale na maila?
      olcia1248@op.pl ? byłabym wdzięczna ;)

      Usuń
  11. Really, I really like that type of stuff.

    My web page legal party pills

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne masz widoki, a ten strój kąpielowy wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne bikini, w moim regionie grzyby pojawiają się jesienią, we wrześniu,

    OdpowiedzUsuń
  14. Tenis tron miażdży!! Musze iść do LiDla!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny miks i jakie cudowne zdjęcia gór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjecia, ale grzyby wymiotly wszystko :D hahah sama bym sie wybrala^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;]
    http://loveclaudiaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo a można przepis ? ;) ale na maila?
    olcia1248@op.pl ? byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS