Połyskująca pomadka do ust Yves Rocher



Dziś zapraszam na recenzję kolejnej pomadki, tym razem mowa będzie o produkcie firmy Yves Rocher.

Pomadka zapowiadała się świetnie, czytając opis spodziewałam się naprawdę bardzo wiele. Robiłam do niej kilka podejść, niestety jestem na nie.







 Szminka posiada delikatną jedwabistą konsystencję w bardzo subtelnym odcieniu. Kolor pomadki jest zbliżony do naturalnego odcienia ust. Efekt jaki tworzy to subtelny połysk z odrobiną przeźroczystego koloru. Niestety pomadka troszkę wysusza moje usta oraz podkreśla suche skórki. Bardzo nie lubię takiego działania i przez to szminka nie należy do moich ulubionych. Pomadka mimo słabej pigmentacji utrzymuje się przez kilka godzin.

Zapach owocowy, delikatny lekko słodki, prawie nie wyczuwalny za co duży plus, gdyż nie znoszę pomadek do ust o intensywnej woni.

 Szminka znajduje się w plastikowym pół przeźroczystym opakowaniu. Zakrętka dobrze się trzyma, nie odpina się bez obaw możemy nosić, ją w torebce. Mechanizm działa bez zarzutu, nie zacina się, swobodnie wkręcamy i wykręcamy kosmetyk.






 Naukowcy z Laboratoriów Yves Rocher wykorzystali po raz pierwszy zdolności olejku wiśniowego do nadawania połysku i do załamywania światła. Właściwości olejku znalazły zastosowanie w formule pomadki.
Ozdób swoje usta intensywnym kolorem - do wyboru 12 najmodniejszych odcieni tego sezonu.


Informacje producenta






Pomadkę znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz na stronie Yves Rocher *KLIK*

 

Odcień 21 LITCHI 


Cena/35 zł

 

 


Komentarze:

  1. Podoba mi sie delikatny zapach i połysk, ale martwi wysuszenie ust:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te pomadki i jak je trafię w dobrej promocji to chętnie kupię właśnie liczi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się dość ciekawie, ale to wysuszanie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam szminkę od Yves Rocher i niestety także nie byłam zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  5. też już nieraz chciałam ją kupić, ale czekam na promocję, bo cena regularna jest dla mnie zbyt wysoka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te szminki tez nie ciągną : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że wysusza bo kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I read this post fully on the topic of the difference of most recent and preceding technologies, it's amazing
    article.

    Look at my homepage; webcam videos

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie perłowy połysk:( no i podkreśla suche skórki - będę omijać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię, gdy pomadka podkreśla suche skórki ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat do tej mnie nie cięgnie kolor nie mój. Nie przepadam za takim wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykończenie raczej nie dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się ani jeden kolor nie podoba z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor ale skoro wysusza usta to nie chciałabym jej używać.

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę wysoka ta cena jak na pomadkę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny kolorek ale zupełnie nie dla mnie, nie lubię połyskujących pomadek :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ładnie się prezentuje...:/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS