Tydzień w zdjęciach - foto MIX #6



Zapraszam na kolejny, już szósty wakacyjny foto mix. Wakacje nam się kończą, zostały jeszcze tylko dwa tygodnie, niestety jest już coraz chłodniej i coraz bardziej czuć jesień w powietrzu. Ale nie ma co narzekać, cieszmy się ostaniami tygodniami wakacji.

 







Ulubione w tym tygodniu





Organiczne mydło recenzja *KLIK*





Najlepsza aktywność na rolkach






Bardzo udane połączenie smakowe

 


Nowości argan oil wpis *KLIK*





Pełnia 

 

 

Nowe czytadła 

 

 

Świeży słonecznik najlepszy

 

 

Zadbane stopy z SheFoot wpis *KLIK*





Uroczy kwiatuszek 

 

 

Połyskująca pomadka Yves Rocher recenzja *KLIK*





Piękne niebo

 


Gumko_mania nas również nie ominęła :)

 

  

Po lecie, najlepsza naturalna regeneracja skóry i włosów, zobaczymy jak się sprawdzi olejek argonowy z Manufaktura Apteczna *KLIK* 

  Fb Zapraszam *KLIK*

 

 

Mam nadzieję że podobało się Wam, do następnego :*





Komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie książka "Magiczna Pani Domu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zmobilizuję to napiszę kiedyś recenzję :)

      Usuń
  2. ładnie zdj

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeździsz na rolkach ? Ja jakoś nie mam odwagi :) Słonecznikiem się ostatnio zajadam, póki świeży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy jeść ten kremik Duo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam ten krem i nie bardzo mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować tego kremu choć nutelli nic nie pobije.
    Gumki mnie ciekawią. Za ile zestaw?

    Zapraszam http://krecsiezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix, ciekawa jestem organicznego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez dostałam ten zestaw do testowania :D hehe
    Ps. u mnie konkurs :) zapraszam też do wzięcia udziału :)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/08/rozdanie-stylefruits.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumki to prezent mojej młodej, od dziadków :)

      Usuń
  10. Rolki ostatni stały się bardzo modne. Moje maluchy maltretują mnie bym im kupiła rolki. I pewnie w końcu ulegnę dla świętego spokoju :) Świetny mix. Uwielbiam tego typu posty.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny mx, mam chęć na taki krem czekoladowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Tiffany UK To pick a duplicate Tiffany UK handbag does not necessarily mean that yo
    have waste yo cash given that thei Cheap Tiffany Jewellery Sale good-qaity
    and nfaiing mateias.(Israeli safety Tiffany UK)SDSStrategic Shield SystemWant to say thanks
    to TFD due to its presence? A backyard heated uptennis and
    pool, Tiffany Expensive jewelry and shuffleboard can all
    be component of your days and nights routines.Tiffany Rings UK survivalrafts Sale

    Also visit my web site; Heart Tiffany Style Bracelet

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książkę o magicznej pani domu to aż sama mam ochotę kupic !

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie widziałam tego kremu czekoladowo-bananowego, a szkoda, muszę się rozejrzeć za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne niebo - uwielbiam zdjęcia chmur :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS