Sierpniowy ShinyBox - zawartość



Zapraszam na prezentację, zawartości sierpniowego ShinyBox.

Wnętrze pudełeczka było dla mnie wielkim zaskoczeniem ze względu na dużą, różnorodność produktów oraz marek, które się w nim znalazły. 

Jeżeli jesteście ciekawe moich odczuć, zapraszam do dalszej części wpisu.





Poczuj kojący dotyk odżywczej pielęgnacji na rozgrzanej słońcem skórze... Wszystko to dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox, które zapewni Ci zdrowy i promienny wygląd przez resztę lata! Kosmetyki z najnowszego pudełka to absolutne “must-have” letniego sezonu - idealne zarówno do plażowego wypoczynku, jak i podczas przygotowań do wakacyjnej imprezy!



 

DERMIKA / 5ml

Serum - koncentrat piękna 





 Specjalistyczne serum stymulujące odnowę skóry i chroniące ją przed starzeniem. Produkt ten skutecznie spłyca zmarszczki, zmniejsza ich widoczność i poprawia napięcie skóry.





 YASUMI / 50ml

 Emerald Cooling Mist





 Odświeżająca mgiełka jest idealnym rozwiązaniem w przypadku uczucia ciężkich i zmęczonych nóg. Regularne stosowanie mgiełki poprawia krążenie, daje uczucie lekkości i odświeżenia nóg.






  BANDI / 30ml

Krem Intensywnie Nawilżający

 




 Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Krem jest doskonały pod makijaż, znacznie poprawia wygląd skóry i wyrównuje jej koloryt.




 

 GLAZEL

  Konturówka do brwi

 




 Konturówka perfekcyjnie podkreśla kształt brwi i dodaje im wyrazistości. Dodatkowo posiada szczoteczkę do rozcierania, której użycie sprawia, że brwi nabierają idealnego kształtu.

 




  THE BODY SHOP / 50 ml

 Masło do ciała Wild Argan Oil






Nawilżające masło wzbogacone olejem Arganowym z Maroka to luksusowy rytuał piękna dla Twojego ciała. Zapewnia 24 godzinne nawilżenie, sprawia, że skóra staje się miękka i gładka.





 W pudełeczku znalazły się również próbki oraz kod rabatowy






 Sierpniowe pudełeczko, bardzo zachwyciło mnie swoją zawartością, gdy je pierwszy raz zobaczyłam byłam pod dużym wrażeniem marek oraz kosmetyków jakie się w nim znalazły. Masełko z TBS to mój ulubieniec cudownie nawilża oraz wspaniale pachnie. Krem BANDI strzał w dziesiątkę, bardzo lekki a co najważniejsze, świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Jeżeli o mnie chodzi wszystkie kosmetyki, idealnie trafione. 





Pudełeczko dostaniecie na stronie  ShinyBox *KLIK




Komentarze:

  1. Całkiem fajna zawartość, na pewno używałabym wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartosc pudeleczka ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz fajniejsze te pudełeczka! Oby utrzymali poziom : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko nawet ok, ale jednak jak dla mnie było kilka o wiele lepszych, ale wiadomo, kto co lubi, co komu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że mgiełka mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra zamówiła te pudełko i coś ma mi z niego podesłać,ale jeszcze nie wiem co ;)
    Zapraszam na recenzję sierpniowego PRETTYBOXa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. już długi czas noszę się z zamiarem zamówienia pudełeczka tego typu, ale cały czas brak mi odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet,nawet to sierpniowe pudelko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy podoba mi się zawartość takich pudełek, ale to jest nawet przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym się raczej tym pudełeczkiem nie zachwyciła, jest takie sobie

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS