Jesienne dekoracje w moim domu

Niedługo będę zmieniać dekoracje na świąteczne, więc korzystając z tego że jesienne, jeszcze zdobią moje mieszkanie chcę wam je pokazać. W dzisiejszym poście zaprezentuję jak za pomocą kilku dodatków można stworzyć jesienną dekorację. Wystarczy kilka prostych produktów jak np. dynie, wrzosy, kasztany, liście, orzechy są to produkty dostępne dla każdego i nie musimy dużo na nie wydawać. Obowiązkowo królują u mnie również świece które, wspaniale ocieplają wnętrze oraz dodają ciepły miły klimat. Połączenie tych kilku rzeczy to idealny sposób na dekoracje jesienią. 























Mam nadzieję że moje dekorację Wam się podobają i może kogoś zainspirują do stworzenia własnych. Dajcie znać czy lubicie tego typu wpisy i czy coś szczególnie zwróciło waszą uwagę.



Komentarze:

  1. Fajne dodatki nawet nie przypuszczalam ze można takie cuda zdziałać z tak prostych składników :-)
    A co do świeczek to również je uwielbiam wszędzie rozstawiac dodają uroku i wprawiają mnie w fajny nastrój :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliiczne dekoracje z darów natury, ale także widać tutaj Twoje zacięcie artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dekoracje są piękne, na pewno jesteś perfekcyjną panią domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można się inspirować :) pięknie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. wrzos i osłonki na świeczuszki uwielbiam.. klimat jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta świeczuszka z drzewkami jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Ileż takie drobiażdżki dodają ciepła i uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dekoracje jesienne. Już się zastanawiam jak wygląda u Ciebie na zimę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna dekoracja <3 pomysłowa :) jesień w pełni :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Diabeł tkwi w szczegółach ;> czasem subtelna zmiana potrafi bardzo zmienić wnętrze :)
    Świetne swoją Twoje dekoracje bardzo jesienne :>
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pomyślałabym, ze orzechy będą tak pięknie wyglądać jako dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. . to dekoracja wymarzona i w dodatku najpiękniejsza z przepięknych
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie podobają mi się takie dekoracje. Ale mam tak doprany pokój, że żywcem nie miałabym już gdzie nic wcisnąc. Może jak uda mi się sprzedać meble... kupie jedna szafe to wtedy komoda i miejsce na świeczuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i stylowe dekoracje, widać, że masz talent do tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham jesień! A Twoje dekoracje są po prostu cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS