Żel krem pistacjowy z magnolią Dove


Dziś zapraszam na recenzję kosmetyku firmy Dove. Mowa będzie o bardzo przyjemnym, kremowym żelu pod prysznic. Kosmetyk idealnie sprawdzi się podczas długich relaksujących kąpieli.






Produkt posiada gęstą kremową konsystencję w białym kolorze. Bardzo lubię gdy żele są gęste, gdyż dzięki temu są bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość by dobrze się pienił. Kosmetyk wspaniale pachnie słodkimi migdałami i świeżą magnolią. Żel dobrze myje i oczyszcza skórę. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona i pięknie pacnie.





Kosmetyk znajduje się w plastikowej butli o pojemności 250 ml. Opakowanie zamykane jest na zatrzask, co jest bardzo praktyczne gdyż zakrętka nie wyślizguje się nam podczas kąpieli. Butelka jest biała zdobią ją dwie naklejki z informacjami o produkcie. Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu. Kąpiel z żelem Dove jest bardzo przyjemna i relaksująca.




Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 


Komentarze:

  1. Mi żel z shea&wanilia tak wysuszył skórę, że za inne wersje już podziękuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię żele Dove chociaż ten zapach do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ... lecz podziwiam <3
    Teresa S. - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zele z dove, tego zapachu nie miałam, ale wiem ze bym kochała xd

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę koniecznie sprawdzić zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka razy używałam żeli z tej firmy, ale znacznie czesciej siegam bo jakies tanie zwyklaki z Ziaji :) Byle ładnie pachniał i się pienił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo polubiłam figowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam używam i polecam wszystkim, pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS