Pielęgnacja z No36


Dziś zapraszam na recenzję kilku produktów do pielęgnacji stóp No36. W okresie zimowym bardzo często zapominamy o kompleksowej pielęgnacji stóp. Bywa tak że gdy zaczyna się okres sandałowy dopiero wtedy przypominamy sobie o naszych nogach i ich wyglądzie. Bardzo ważne jest by o stopy dbać przez cały rok, dzięki temu latem nie będziemy musieć martwić się o ich dobrą kondycję. Tutaj bardzo pomocne mogą się stać kosmetyki No36.





Perełki do kąpieli stóp

Produkt znajduje się w plastikowej butelce, zamykanej nakrętką o pojemności 150g. Wewnątrz znajdują się niewielkie kuleczki w niebieskim kolorze. Perełki posiadają dosyć intensywny odświeżający zapach. Po zastosowaniu skóra jest ukojona, stopy są zmiękczone a zrogowaciały naskórek złuszczony.





 Balsam do stóp i paznokci

Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubce o pojemność 100ml, zamykanej na zatrzask. Produkt posiada bardzo przyjemny świeży cytrusowy zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Dzięki zawartości gliceryny i alantoiny skóra jest dobrze nawilżona, stopy są gładkie i miłe w dotyku.





 Krem do stóp intensywnie regenerujący

Krem posiada bardzo podobne opakowanie do poprzedniego produktu, różni je tylko kolor nakrętki. Zapach również jest świeży cytrusowy, bardzo odprężający. Konsystencja kremu jest lekka, bardzo szybko się wchłania nie pozostawia tłustej warstwy. Możemy spokojnie używać go w każdej chwili, gdyż nie musimy obawiać się pobrudzenia ubrań. Kosmetyk ładnie zmiękcza skórę z dnia na dzień staje się bardziej zregenerowana i odżywiona.





 Dezodorant do stóp odświeżający z talkiem


Dezodorant znajduje się w metalowej butli o pojemności 150ml. Do aplikacji służy dozownik w aerozolu. Produkt posiada właściwości antybakteryjne i odświeżające. Dezodorant zapobiega nadmiernej potliwości, pozostawia skórę świeżą i suchą. Kosmetyk doskonale chłodzi i rozluźnia, zmęczoną skórę stóp. 






Zmiękczający krem do stóp

Ostatnim produktem o którym dziś napisze jest krem, którego zadaniem jest zmiękczanie twardej zrogowaciałej skóry. Dzięki temu iż jest intensywnie nawilżający przyspiesza regeneracje naskórka. By uzyskać dobre efekt dobrze jest stosować krem regularnie, najlepiej kilka razy dziennie. Produkt wygładza i uelastycznia skórę.






Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 

na który Was serdecznie zapraszam.

 

Komentarze:

  1. Poznałam kiedyś kilka produktów No 36 i polubiłam się z ich działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam spray i nie sprawdził się u mnie. Latem stopa robiła się mocno spocona po nim i ślizgałam się w klapkach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety każda z nas jest inna i nie każdej może pasować to samo ja osobiście nie próbowałam tego sprayu ale moja siostra była z niego bardzo zadowolona

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, zwłaszcza jak się wybiera w podróż i planuje dużo chodzić ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. perełki i dezodorant mi się podobają :) i chyba sobie sprawię je, ale dopiero latem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ładnie... a ja ich jeszcze nie znam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te perełki!!! są mega efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja - zachęca do zakupu :)
    Maria P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa seria, staram się teraz zużywać wszystko co zalega więc zagłębiam się w sferę pielęgnacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś pięknego dla stóp <3 moje marzenie <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym wypróbować te perełki

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście miałam ten kremik do zmiękczania stóp i polecam serdecznie! Reszty kosmetyków nie próbowałam, ale z chęcią przetestuje sobie ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS