Pewex.pl Towar 1 klasa

Jestem bardzo ciekaw czy znacie już sklep internetowy Pewex.pl którego celem jest Retrosentymentalna animacja dobrych wspomnień. Jako że jestem ambasadorką ShinyBox dodatkowo do mojego pudełeczka z kosmetykami dołączone był gadżety od Pewex.pl. Uwielbiam te klimaty więc paczuszka była dla mnie niezwykle miłą niespodzianką. Jeżeli jesteście ciekawe zawartości zapraszam do dalszej części wpisu. 

 



W paczuszce znalazła się koszulka, przypinka oraz torba na zakupy. Gadżety opatrzone są oryginalnymi metkami przenoszącymi nas w tamte czasy. Wszystko zostało zapakowane w reklamówkę oraz pudełko z Pewex co dodatkowo dodało klimatu całej przesyłce. Jeżeli również lubicie taką niezwykła podróż do wspomnień zapraszam do odwiedzin sklepu Pewex.pl












Tak prezentuje się zawartość ShinyBox by Pewex.pl

Jeżeli ktoś jeszcze nie widział wpisu tu jest link >>>KLIK<<< 

do postu z pełnym opisem zawartości pudełeczka 



Dla zainteresowanych zakupem tego pudełeczka, mam kod zniżkowy który zmniejsza cenę do 53 zł zamiast 59 zł.

HASŁO: TOWAR1KLASA



Komentarze:

  1. Świetne pudełeczko jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość osób jest zadowolona :)

      Usuń
  2. Super gadżety dostałaś :-)) Pudełko okazało się świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie :) Extra :) przepiękne :)
    Teresa . S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z nielicznych pudełeczek, które na prawde mi się podoba :) a te Twoje gadżety świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gadżety. Niestety jak do tej pory nie słyszałam o tym sklepiku, ale z chęcią sobie zobaczę i może coś znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS