ShinyBox listopad - zawartość


Zapraszam Was na prezentację najnowszego pudełeczka ShinyBox.

Pudełeczko było bardzo wyczekiwane przez wszystkich miłośników Shiny, zapowiedzi boxa bardzo podsycały moją ciekawość. Zawartość jest bardzo miłym i pozytywnym zaskoczeniem, gdyż wszystkie kosmetyki są dla mnie nowością i z wielką przyjemnością je przetestuję. 

 





Odpowiadając na żywotne potrzeby wszystkich kobiet, prezentujemy Wam efekt niezwykłej współpracy: zestaw "Towar Pierwsza Klasa" ShinyBox & Pewex!

Motywem przewodnim pudełka jest jesienna pielęgnacja czyli przygotowanie skóry na zimę. Dzięki zawartości listopadowego pudełka, w sposób należyty zadbacie o jej regenerację i odżywienie.

Nawiązując do tematyki z jaką związana jest marka Pewex przywrócimy dobre wspomnienia sprzed lat. Będzie zabawnie, ciekawie i sentymentalnie.






BANIA AGAFII Balsam do włosów

 

Balsam do włosów specjalny - aktywator wzrostu - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy, intensywnie odżywiają cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów. Balsam wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. 




NU Pielęgnujący zmywacz do paznokci w chusteczkach

 

Pierwszy tego typu kosmetyk, który dba o zdrowy wygląd paznokci, delikatnie natłuszcza płytkę paznokcia, pozostawiając przy tym przyjemny zapach. Produkt ten pozwala od razu nałożyć nowy lakier.





ORGANIQUE Złoty peeling cukrowy z linii Eternal Gold

 

Wyjątkowy peeling o perfumowanym zapachu, z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Po użyciu peelingu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Produkt ten pochodzi z ekskluzywnej linii Eternal Gold.





MARIZA Peeling do ust 

 

Kosmetyk bogaty w odżywcze oleje roślinne peeling, zapewnia ustom miękkość, gładkość i doskonałą ochronę. Peeling do ust delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając usta gładkie i miękkie.

Składniki aktywne to cukier trzcinowy, olejek ze słodkich migdałów, olejek kokosowy, olejek awokado i witamina E.







JOKO Baza pod cienie

 

 Bezparabenowa formuła bazy o neutralnym kolorze i delikatnej, kremowej konsystencji gwarantuje trwałość makijażu oka. Zawiera kompleks witamin A, E i F, oraz naturalny olej z krokosza barwierskiego, które skutecznie wygładzają, przeciwdziałają starzeniu się skóry i wyrównują koloryt. Skóra jest chroniona przed promieniowaniem UV i szybciej się regeneruje. Produkt zapewnia intensywny, głębszy kolor oraz eliminuje efekt zbierania się nadmiaru pigmentów w załamaniach powiek.





APC Cienie do powiek w kulkach (5szt.)

 

 Cienie w kuleczkach są atrakcyjną formą cieni do makijażu oczu. Są bardzo łatwe w aplikacji, można je nakładać na powiekę opuszkiem palca, aplika torem lub pędzelkiem. Łatwo się rozprowadzają i dobrze trzymają na powiece. Za ich pomocą w wygodny i łatwy sposób wykonamy całodzienny makijaż oka. Można ich też używać do rozświetlenia części powieki lub kącika oka. Doskonała przyczepność cieni i pozwoli na wykonanie atrakcyjnego całodziennego makijażu nawet bez większej wprawy.





 

W pudełku znalazły się również ulotki, zniżki oraz przypinka Pewex. 





Zawartość jest świetna jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza że wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe. W poprzednim miesiącu wspominałam iż chętnie zobaczyła bym więcej kosmetyków do makijażu i jak na życzenie w pudełeczku znalazło się pięć cieni oraz baza. Świetnie nie miałam jeszcze cieni do powiek w formie kulek więc tym bardziej się cieszę. Peelingi uwielbiam zarówno do ciała jak i ust a te są dla mnie nowością jestem bardzo ciekawa jak się spiszą. Zabieram się za testy i mam nadzieję że Shiny w przyszłym miesiącu równie miło zaskoczy.





Pudełeczko dostępne na stronie  ShinyBox *KLIK


Komentarze:

  1. Te peelingi już zwróciły moją uwagę :)
    A opakowanie samo zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to Pevexowe opakowanie :) Peeling Organique ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie tematyczne pudełeczka :)

      Usuń
  3. Ciekawa zawartość, jedynie te cienie... nie wiem, czy umiałabym wykorzystać odpowiednio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo delikatne więc idealne do każdego dziennego makijażu :)

      Usuń
  4. Mnie wyjątkowo to pudełko nie zachwyciło,więc cieszę się że nie zamówiłam ;)
    Za to czekam z niecierpliwością na swoje holenderskie pudełeczko kosmetyczne,które powinno przyjść za kilka dni :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Holenderskim pudełku jakie kosmetyki się znajdują ?

      Usuń
    2. Zagraniczne pudełeczka są zawsze imponujące :)

      Usuń
  5. Ja najbardziej cieszyłabym się z peelingów ;)

    P.S zapraszam do siebie na wyprzedaż kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta zawartość

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zamówiłam to pudełeczko i jestem zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu bardzo nas rozpieścili :)

      Usuń
  8. na samą myśl o Organique zacieram ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełka są boskie, Shiny nas rozpieściło w tym miesiącu :) Zapraszam do przejrzenia mojego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem strasznie zadowolona z pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość bardzo fajna, najbardziej mnie interesuje peeling z Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawartość :) Miałam ten balsam od Agafii i niestety średnio się sprawdził :( Ale reszta bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej z pudełka podobają mi sie te cienie w perełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widziałam u jednej z blogerek i zachwyciło mnie to pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pudełeczko. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi to pudełeczko przypadło do gustu :) Najsłabszym ogniwem są chyba te cienie, najbardziej spodobał mi się z kolei peeling Organique ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kosmetyki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie najbardziej interesujacy okazał się peeling natomiast samo pudeleczko zrobiło na mnie duże wrażenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że zawartość jest świetna, pudełko naprawdę warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS