Pielęgnacja z Marion

 

Zapraszam na recenzje kilku kosmetyków do pielęgnacji firmy Marion. Dwa z nich to produkty do włosów oraz parafinowa kuracja do stóp. Produkty bardzo przydatne i ułatwiające codzienną pielęgnację a przede wszystkim są to kosmetyki na każdą kieszeń.

 



Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy

 

Kosmetyk przeznaczony jest do włosów które potrzebują błyskawicznego rozświetlenia. Produkt jest bardzo wygodny w użyciu gdyż wystarczy spryskać włosy i nie trzeba ich spłukiwać. Po zastosowaniu kosmyki stają się miękkie i gładkie, nabierają subtelnego połysku. Odżywka ułatwia rozczesywanie oraz zapobiega elektryzowaniu. 

Produkt znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Do aplikacji służy spryskiwacz. Opakowanie jest przeźroczyste, dzięki temu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia.

 




Parafinowa kuracja do stup


 Kuracja składa się z dwóch etapów. Pierwszy to peeling który świetnie usuwa martwy naskórek i przygotowuje skórę do dogłębnego odżywienia maską parafinową. Która bardzo dobrze nawilża i odżywia przesuszoną skórę. Po zastosowaniu stopy są doskonale wygładzone, znika uczucie szorstkości. Produkt znajduje się w saszetce podzielonej na dwie części, pierwsza z nich to peeling natomiast druga maseczka parafinowa. Do zestawu dołączone są foliowe skarpety.





HydroSilk Jedwabna kuracja  

 

Zacznę od zapachu gdyż jest przepiękny delikatny słodki, cukierkowy takie zapachy najbardziej lubię. Piękna woń utrzymuje się na włosach przez kilka godzin. Produkt posiada gęstą oleistą konsystencje, która świetnie się rozprowadza, nie obciąża włosów. Kuracja dobrze nawilża przesuszone końcówki i poprawia ich wygląd. Włosy stają się miękkie i wygładzone. 

Produkt znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 50 ml. Do aplikacji służy plastikowa pompka, dzięki której bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość do użycia. Opakowanie wygodne i praktyczne w użyciu.




Kosmetyki testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 

 

Komentarze:

  1. ciekawy ten spray do włosów :)
    mój z gliss kura właśnie sie skończył, więc zastanawiam sie nad nowym

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza odżywka musi być fajna!: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś tej jedwabnej kuracji Marion i sprawdzał się u mnie całkiem dobrze :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam kosmetyki z Mariona i najbardziej spodobał mi się olejek do włosów <3
    zapraszam do siebie
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywam tej odzywki w spreyu na codzień jest swietna i polecam ja wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz nie wierzyć, ale jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, a owszem kusiła w Naturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuracja na stópki zainteresowała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko używam produktów z Mariona, ta odżywka w sprayu mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sobie sprawić te produkty i przetestować

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Marion mają dobre kosmetyki za niewielkie pieniądze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Marion miałam tylko serum z olejem arganowym na końcówki włosów i jest ok:) Najbardziej zainteresowała mnie kuracja na stopy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Marion miałam coś do prostowania włosów ale i tak się nie sprawdzało ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty do włosów firmy Marion m.in. kurację z olejkiem arganowym i ten spray, o którym piszesz :) Bardzo fajne kosmetyki za niewiele złociszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tej błyskawicznej odżyweczki do włosów i naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS