Fruit care mango - orzeźwiający balsam

 

Gdy na dworze jest zimno i szaro szukam produktów które pomogą umilić mi ten czas. Bardzo chętnie sięgam po owocowe kosmetyki, które przywołują wspomnienia ciepłego lata.

Dziś zapraszam na recenzję balsamu do ciała firmy Venita, jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą i muszę przyznać iż jestem pozytywnie zaskoczona.






Kosmetyk posiada lekką konsystencję w białym kolorze. Balsam bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach kosmetyku jest świetny, balsam pachnie słodkimi soczystymi owocami. Piękna woń mango bardzo długo utrzymuje się na skórze. Produkt delikatnie nawilża oraz wygładza skórę. Po zastosowaniu skóra jest błyskawicznie ukojona a uczucie ściągnięcia i suchości szybko znika.





Produkt znajduje się w plastikowej tubie o pojemności 180 ml zamykanej na plastikowy zatrzask. Opakowanie jest miękkie więc bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość do użycia. Tuba jest zielona, znajdują się na niej wszystkie ważne informacje dotyczące produktu.





EGZOTYCZNA PODRÓŻ DO KRAINY SPA !

FRUIT CARE to intensywnie aromatyczne balsamy do ciała z wyciągami z owoców mango, kokosa, melona i grejpfruta, wzbogacone witaminą E. Owocowa nuta tych balsamów pozwoli przenieść się w klimat egzotycznych krajów bez wychodzenia z domu!

SOCZYSTE OWOCE...
Seria składa się z 4 balsamów o egzotycznym zapachu:
KOKOS – balsam redukuje oznaki starzenia, odżywia skórę.
GREJPFRUT - balsam pozostawia skórę aksamitnie gładką i nawilżoną.
MANGO - balsam poprawia samopoczucie i przynosi ukojenie dla suchej skóry.
MELON - balsam intensywnie nawilża skórę przez cały dzień. 

 



 

Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 



Komentarze:

  1. Piękne :) Moje marzenie >3 :)
    T.S. - pozdrawiam <3 <)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i powiem że pieknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się po nim tak pięknego zapachu :)

      Usuń
  3. wygląda kusząco, chciałabym powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm musi pachnieć bombowo <3 uwielbiam owocowe zapachy, Jednak jesli chodzi o balsamy jestem wybredna. Potrzebuje cos treściwego o konsystencji masła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę masła ale zapach wynagradza :)

      Usuń
  5. Uwielbiam owocowe zapachy :) Balsam fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również najbardziej lubię owocowe nuty :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również pierwsze spotkanie :)

      Usuń
  7. Extra <3 przepiękne :) urok w sobie ma :)
    Teresa S .- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale ogromnie jestem ciekawa zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapaszek mango :) ale tego balsamiku jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to aż z daleka KUSI <3 CUDOWNE :)(
    Teresa S. - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla zapachu to bym sie skusila !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie zapach tego balsamu :) Szkoda, że tak kiepsko z dostępnością produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie miałam do czynienia z tą marką i kosmetykiem, lecz bardzo ciekawi mnie zapach balsamu.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS