Ulubieńcy wrzesień - październik


Zapraszam na ulubieńców ostatnich dwóch miesięcy. W minionym miesiącu ulubieńców nie było gdyż praktycznie cały czas moimi faworytami były kosmetyki które pokazywałam w lipcowym i sierpniowym wpisie. Jednak nie jest tak źle przez ten okres znalazłam kilka perełek, więc dziś się nimi z wami dzielę.

 

 



Puder Confort Matite Yves Rocher

Od kilku lat to jeden z moich ulubionych pudrów. Posiada bardzo delikatną aksamitną konsystencję, świetnie matowi oraz daje bardzo naturalne wykończenie.




Lip Lacquer Apocalips Rimmel

Pomadka daje piękny bardzo intensywny kolor, który doskonale kryje już po jednej aplikacji. Kosmetyk posiada głęboki kolor szminki oraz delikatny połysk błyszczyka. Produkt nie podkreśla suchych skórek.





Mascara Volumix Fiberlast Eveline

Jak na razie jest to mój ulubiony tusz do rzęs. Przetestowałam już dziesiątki  maskar, jednak żadna nie odpowiada mi tak dobrze jak volumix fiberlast. Posiada doskonale wyprofilowaną, sylikonową szczoteczkę dzięki której rzęsy są idealnie rozdzielone i pogrubione. Tusz nie kruszy i nie rozmazuje się, utrzymuje się przez cały dzień na rzęsach.





Lakier do paznokci 60 seconds Rimmel

Bardzo lubię różowe lakiery do paznokci jednak większość z nich ma bardzo słabe krycie. Lakier Rimmel okazał się bardzo miłym zaskoczeniem nie tylko dobrze kryje ale i błyskawicznie wysycha. Ładnie utrzymuje się przez kilka dni bez odprysków.





Woda toaletowa karmelizowana gruszka Yves Rocher

To mój ulubieniec od niedawna gdyż to nowość Yves Rocher przygotowana na święta. Bardzo polubiłam tę wodę za subtelny słodki zapach. Karmel i gruszka to świetne połączenie, idealne by poprawić sobie humor w zimne pochmurne dni.





Piling do ciała pietruszka - rozmaryn Zielone Laboratorium

 Uwielbiam solne pilingi na bazie naturalnych olejów. Jest to świetne połączenie, idealnego oczyszczania skóry z nawilżaniem. Po zastosowaniu skóra jest doskonale nawilżona oraz oczyszczona z martwego naskórka. Produkt wykonany jest wyłącznie z naturalnych składników.




Róż Blushing Hearts

Ostatni bardzo często sięgam po ten róż gdyż daje ładny żywy kolor. Kosmetyk jest dobrze napiętnowany, doskonale się rozprowadza. Dzięki temu iż świetnie się rozciera nie musimy się obawiać plam na twarzy. Utrzymuje się przez kilka godzin.





To na tyle, mam nadzieję że w przyszłym miesiącu uda mi się wyłowić kolejne perełki, które podbiją moje serce.



Komentarze:

  1. To serduszko mi się tak okropnie podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, co do tuszu do rzęs, niedawno go skończyłam i byłam mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie "pomadki" Apocalips i też uwielbiam te ciemniejsze kolory, te jasne są beznadziejne, wyglądają jak korektor na ustach :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusze z Eveline też bardzo lubię - są świetne i tanie :)
    I lakier Rimmel również super się u mnie sprawdził :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoich ulubieńców nie miałam niestety jeszcze nic. Baardzo wpadł mi w oko peeling pietruszkowy - uwielbiam to skromne warzywko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róz i ten peeling bym chętnie sama przygarnela i musze zapisać. I zreszta ten zapach z YR tez!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze serduszko, uwielbiam Apocalips Rimmel , mam w kolorze fuksji

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam serduszko,ale w innym odcieniu i to także mój ulubieniec. tusz kiedyś miałam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten róż jest po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam zaufania do tuszy Eveline, co kupię to się sypie. Obiecałam sobie, że nigdy więcej, ale tym mnie zaintrygowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam ... dla mnie wszystko Extra <3
    T. S.- pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirował mnie opis peelingu :)
    I róz jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder i tusz zapisałam na swojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam te tusze z Eveline,są chyba najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobały mi się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż Blushing Hearts ... ostatnio chodzą za mną kosmetyki z tej serii serduszkowej. Kiedys zastanawiałam się nad lakierem do ust ale w końcu zrezygnowałam bo żaden kolor jakos mega mnie nie urzekł :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba Rimmel'ki i róż serduszko też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widzę ten zestaw kosmetyków ... aż oczy się radują :) to najpiękniejsze z przepięknych <3
    T.S. - pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jeszcze ta woda toaletowa karmelizowana gruszka jest interesująca ciekawa jestem bardzo jej zapachu z chęcią bym wyprobowala

      Usuń
  21. Wszystkie kosmetyki wyglądają naprawdę interesująco szczególnie serduszko i peeling.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS