W7 Autumn Eyes - paleta cieni


Dzisiejszy dzień nie jest zbyt ciekawy, za oknem szare jesienne chmury. Wygląda na to że niedługo spadnie śnieg, jednak mam nadzieje że mroźna zima nie przyjdzie zbyt szybko.

Dziś zaprezentuję Wam kolejny kosmetyk W7 będzie to paletka pięciu cieni w jesiennych kolorach.




Paleta zawiera pięć cieni w stonowanych odcieniach złota  i szarości. Cienie są bardzo przyjemne w aplikacji, dobrze się aplikują, nie osypują się. Pigmentacja jest średnia, myślę że cienie będą idealne dla osób zaczynających przygodę z makijażem. Dzięki temu iż kolory są średnio nasycone, spiszą się świetnie przy makijażu dziennym. Produkt posiada delikatne drobinki które ładnie połyskują w świetle. Cienie utrzymują się przez kilka godzin bez poprawek, efekt możemy stopniować w zależności od ilości nałożonego produktu.




Kosmetyk znajduje się w czarnej plastikowej palecie, zamykanej na zatrzask. Wewnątrz znajduje się niewielkie lusterko oraz pacynka do aplikacji. Na klapce znajduje się okienko, przez które widać kolory cieni. Paleta została solidnie wykonana.




W7 Autumn Eyes - paleta cieni w jesiennych barwach

Połączenie zbliżonych odcieni pozwala w prosty i wygodny sposób stworzyć
perfekcyjny make-up.
Komplet stanowi 5 cienie w odcieniach szarości i brązu. idealnych do wykonania
makijażu w kolorach jesieni.

Informacje producenta





Paleta dostępna w Perfumerii Niebieska

Zapraszam również na portal internetowy Udziewczyn.pl 



Komentarze:

  1. Fajne barwy - ale samo opakowanie zbudza u mnie zachwyt :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonuje mnie ich pigmentacja. Kolory dużo ładniej wyglądają w opakowaniu niż na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podobają bo można dzieki nim wykonac lekki makijaż :) pewnie na bazie byłyby deczko ciemniejsze :) ale chyba ogólnie kosmetyki W7 mają to do siebie, że są dość delikatne ;) mam róże i bronzer i świetnie pasują do mojej bladej buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, ogólnie zastanawiają mnie kosmetyki W7 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pigmentacja nie powala, a szkoda, bo kolorki całkiem przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  6. Te białe kółka w środku dziwnie wyglądają, czy to już denko czy inny kolor cienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku każdy z odcieni ma dodatkowy, jaśniejszy ton

      Usuń
    2. Tak zapomniałam dodać te kółeczka to jaśniejsza część każdego cienia :)

      Usuń
  7. Szkoda że cienie w opakowaniu wyglądają dużo lepiej niż "na żywo" :) Nigdy nie próbowałam nic z w7, a jakość tych cieni niestety nie zachwyca na tyle żeby to zmienić :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać że bardzo podoba mi się jak piszesz, dlatego dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  8. Mam identyczne, tylko w innym opakowaniu. Kupiłam w H&M kilka lat temu xd

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory piękne ;) mam zamiar podszkolić się w cieniowaniu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cienie, skusiłabym się na nie na pewno, gdybym mogła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać pigmentacja nie powala, ale do makijażu dziennego faktycznie mogą być idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory ładne,ale szkoda,że nieco słabe, choć dla początkujących ja najbardziej będzie ok

    OdpowiedzUsuń
  13. taka pigmentacja by mi wystarczyła, ładne kolory cieni

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie już dzisiaj rano spadło trochę śniegu :P
    Paletka wygląda bardzo ładnie, fajne odcienie na co dzień :)

    juicy-raspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki bardzo przyjemnie :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Te 2 brązy mi się w niej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nie do końca przekonują te cienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne opakowanie :) A odcienie idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, jesienne kolory. Myślę, że jest to niezbędnik każdej kobiecej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS