Oliwka do masażu ujędrniająca antycellulit Mythos


Nie było mnie tu kilka dni, ale już wszystko ogarniam i wracam do was z nowymi wpisami. Dziś mowa będzie o kolejnym olejku Mythos tym razem jest to produkt antycellulitowy do masażu.

Jeżeli jesteście ciekawe czy likwiduje cellulit, zapraszam do dalszej części wpisu.



Kosmetyk posiada delikatny, lekko miętowo - ziołowy zapach. Woń na skórze jest praktycznie niewyczuwalna i szybko się ulatnia. Konsystencja jest rzadka oleista ale nie bardzo tłusta. Produkt dzięki lekkiej konsystencji błyskawicznie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Olejek idealnie nadaje się do masażu bańką i tak właśnie go stosuję. Po zastosowaniu skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona. Przy regularnym stosowaniu skóra staje się bardziej wygładzona i elastyczna. Zauważyłam iż mój cellulit delikatnie się zmniejszył, ale żeby go zniwelować w większym stopniu trzeba poświęcić sporo czasu. Jednak na dzień dzisiejszy jestem zadowolona z efektów i nadal stosuję kurację, zobaczymy jakie będą postępy.





Olejek znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Opakowanie jest przyciemniane, dzięki temu kosmetyk chroniony jest przed promieniowaniem. Do aplikacji służy nam dozownik, spryskiwacz. Muszę przyznać że nie jest to zbyt wygodne, gdyż trudno wydobyć odpowiednią ilość a przy, spryskiwaniu olejek jest wszędzie.



Uelastycznia i ujędrnia skórę, dzięki czemu wysmukla i modeluje sylwetkę. Po każdym masażu skóra jest dobrze ukrwiona oraz zrelaksowana.
Produkt wolny od parabenów, silikonów i GMO EDTA, BHT, barwników syntetycznych.

Substancje aktywne: olejek oliwki, olejek dzikiego cyprysu, olejek czarnego pieprzu, olejek rozmarynu, olejek bergamoty.

Informacje producenta



Produkt dostępny na stronie Flax *KLIK*

Cena/ 35,01 zł


Komentarze:

  1. No ja od dzisiaj zaczynam walke z celluitem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu,ale markę bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  3. Świetne olejki w składzie:) Przydałby mi się do bańki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład ma przyjemny i możliwe ze w momencie, gdy wykorzystam takie olejki które nakupilam to kupie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Mythos jeszcze nic nie miałam ale w cudowne działanie na cellulit raczej nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również nie znam tej marki, ale raczej nie stosuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wygładza i nawilża też mam ten olej.

    OdpowiedzUsuń
  8. na szczęście nie mam problemów z cellulitem czy brakiem jędrności (na razie oczywiście), ogólnie moja skóra jakoś nie lubi chyba olejków (albo jeszcze nie trafiłam na taki, który by polubiła) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki lecz kosmetyk wygląda obiecująco, mam nadzieje, że w przyszłości nie będę musiała używać takich własnie produktów, lecz warto sobie zapamiętać na wszelki wypadek :P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS