Luksusowe masło do ciała Eveline


Uwielbiam masła do ciała i zawsze z wielkim zaciekawieniem podchodzę do ich testowania. Najważniejsze aspekty które decydują o tym czy masło polubię to konsystencja i zapach. Gdy masło jest treściwe i słodko pachnie to wiem że będę go bardzo często używać.

 

 

Zacznę od zapachu gdyż pachnie naprawdę pięknie. Bardzo lubię słodkie waniliowe zapachy a ten właśnie do takich należy. Woń jest intensywna i bardzo długo utrzymuje się na skórze.

Kosmetyk posiada dosyć gęstą konsystencje, ale nie jest ona zbita i twarda. Masło bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. 

Po zastosowaniu skóra jest doskonale nawilżona przez cały dzień. Masełko świetnie wygładza i uelastycznia.

 

 

Opakowanie to okrągłe pudełko w złotym kolorze. Zostało solidnie wykonane z twardego plastiku. Masło dodatkowo zabezpieczone jest sreberkiem, dzięki temu mamy pewność że nie było wcześniej przez nikogo otwierane. 

 

 

Składniki aktywne: olejek arganowy, masło shea, kwas hialuronowy, mocznik, wyciąg z wanilii, witaminy A+E, gliceryna.

 Informacje producenta


Zapraszam na portal internetowy Udziewczyn.pl *KLIK* 

 

Komentarze:

  1. z tej serii mam peeling pod prysznic i zapachem jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię takie zapachy :) aktualnie używam masła waniliowego tyle że z firmy bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze zakupić jakieś bo zapasy mi się kończa i może to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam kiedy masło do ciała pachnie intensywnie i jest treściwe :) chociaż ostatnio polubiłam sie tez z balsamami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waniliowy zapach jest naszym ulubionym, czujemy się zachęceni i skuszeni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam balsam z peelingiem do ciała z tej serii i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masełka do ciała są naprawdę wspaniałe, ale jakoś nie mam czasu by je próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne maselko chetnie bym wyprobowala....szkoda ze skaldu nie widac dokladnego tylko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam masełka i te ich zapachy ! :)

    jeśli masz ochotę, zapraszam na rozdanie ciekawych kosmetyków :)
    http://packofblueberry.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie je wypróbuję jak skończę obecne masło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dłuższego czasu się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wiele, wiele bardziej wole masła niz zwykle balsamy. Sa dla mnie treściwsze nie uciekają przez palce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam to masełko w innym opakowaniu, bardzo ładnie pachniało, używałam też wersji oliwkowej ale była przeciętna

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam balsamy w formie masła dla mnie SA lepsze lepiej się wchłaniają SA lepsze do aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam, używam i polecam wszystkim. Naprawdę świetne masełko, które jest o niebo lepsze od zwykłych balsamów do ciała.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS