Green Pharmacy balsam owies, rumianek lekarski

Tyle przygotowań, tyle pracy a święta minęły tak szybko, nawet nie wiadomo kiedy. Przed nami jest Sylwester i Nowy Rok więc jeszcze trochę poświętujemy. Teraz już najwyższa pora wrócić do codzienności w związku z tym przychodzę do Was z nowym wpisem a recenzja będzie dotyczyć mojego niedawnego odkrycia jakim jest balsam do ciała z owsem rumiankiem Green Pharmacy.




 Balsam ma naturalny rumiankowy zapach, który zbliżony jest do zapachu suszonego rumianku w torebkach. Kosmetyk posiada bardzo lekką i delikatną konsystencję. Produkt błyskawicznie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Dzięki zawartości ekstraktów z rumianku i owsa balsam działa łagodząco oraz koi przesuszoną i podrażnioną skórę. Po zastosowaniu następuje uczucie natychmiastowej ulgi, skóra staje się nawilżona i zregenerowana. Kosmetyk świetnie zmiękcza i uelastycznia. Myślę że balsam idealnie spisze się u osób z wrażliwą i alergiczną skórą. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje na moim ciele i myślę że z przyjemnością sięgnę po kolejne opakowanie tego produktu, zwłaszcza że jego cena jest również bardzo przystępna.

 Balsam znajduje się w bardzo dużej butli o pojemności 500 ml. Opakowanie jest brązowe, półprzeźroczyste znajduje się na nim dwie białe etykiety z dokładnym opisem produktu. Fajnym ułatwieniem aplikacji jest praktyczna pompka dzięki której bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku do użycia. Mechanizm działa bez zarzutu nie zacina się.




Inspiracja Naturą. Aromatyczna przyjemność i pielęgnacja lekką, nietłustą emulsją, która długotrwale nawilża, łagodzi i wygładza. Odnowa warstwy lipidowej przywraca piękno skórze wymagającej natłuszczenia i ochrony. Ulga dla wszystkich typów skóry, zwłaszcza dla suchej, skłonnej do podrażnień i złuszczeń, pozbawionej miękkości i elastyczności. Wchłania się szybko, delikatnie otula zmysłowym zapachem. Przywraca równowagę i komfort. Ekstrakty z rumianku i owsa działają łagodząco, koją podrażnienia i pobudzają procesy regeneracji. Witamina E poprawia kondycję skóry i wraz z kwasem hialuronowy i pantenolem daje siłę nawilżania.


Informacje producenta



Kosmetyk dostępny w drogeriach oraz w sklepie internetowym Green Pharmacy *KLIK*

 


Komentarze:

  1. Mam taki balsam i bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ;0 mnie kusi ten ich płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dotąd z tej marki miałam tylko produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten Balsam ... moje ciało tego też potrzebuje <3
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze balsamu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O produktach firmy czytałam ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty tej firmy. Mają przystępną cenę, charakterystyczne opakowania i są przyjemne w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mam zaufanie do produktów tej marki, balsamu nie znam, ale wydaje się wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Green Pharmacy ma fajne, niedrogie kosmetyki, ja mam balsam róża i imbir, następny będzie owies rumianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym pewnie kombinowała z nim i włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersję różaną i też ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Green Pharmacy a zwłaszcza krem masło shea do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia, nie miałam jeszcze balsamów GREEN PHARMACY

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie używam od nich żelu pod prysznic oraz micelu, z micelu jestem na razie zadowolona, jednak żel potwornie wysusza mi skórę:(:(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS