Scented wosk zapachowy Małpi Gaj


Ostatnio na dworze jest ciągle szaro, ponuro i bardzo zimno. Dlatego też staram się umilić sobie te długie jesienne wieczory, pięknymi zapachami świeć oraz wosków. To świetny sposób na poprawę nastroju oraz wprowadzenie przytulnej i ciepłej atmosfery w domu. Dziś zaprezentuję wam wosk Scented który na pewno będzie nowością dla wielu z was. Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdził zapraszam do dalszej części wpisu.



Podczas składnia zamówienia, wosk Małpi Gaj zbudził moje wielkie zainteresowanie, już samą bardzo oryginalną nazwą. Nie pomyliłam się jest to mój ulubiony zapach z pośród posiadanych przezemnie wosków Scented.

Zapach jest fantastyczny! to połączenie banana, soczystych grejpfrutów, kiwi, truskawek, z dodatkiem gumy balonowej i odrobiną wanilii w nucie bazowej. 

Dla mnie to mieszanka idealna, uwielbiam słodkie owocowe zapachy. Wosk nie jest mdlący gdyż znajduje się w nim nuta soczystego grejpfruta co odświeża i ożywia zapach. Mimo iż zapach nie jest bardzo intensywny to po odpaleniu ładnie rozchodzi się po mieszkaniu i utrzymuje przez kilka godzin.

Woski są miękkie bardzo dobrze się je dzieli na kawałki. Po zastygnięci z łatwością odchodzą od kominka.




 Na stronie sklepu dostępne mam woski w wielu innych interesujących zapachach oraz kształtach. Myślę że woski Scented znajdą wielu swoich amatorów gdyż pachną wspaniale.





 Woski zapachowe wytwarzane są ręcznie z certyfikowanego wosku palmowego i najwyższej jakości olejków zapachowych. Ze względu na specyfikę ich produkcji, trzeba pamiętać, że mogą występować niewielkie różnice w gramaturze poszczególnych wosków. Standardowo zaś ważą one ok 21-22 g.

Informacje producenta


Woski dostępne w sklepie internetowym Scented


_____________________________________________________________________

 

WYNIKI ROZDANIA

 

 

Poduchy wygrywa:

Gratuluję i proszę o kontakt z danymi do wysyłki.





Komentarze:

  1. Gratuluję Pani Marii, wosków Scented jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj nie znam tych wosków :) Wygląda jak cukierek :D aż ślinka cieknie ;P I gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję a co do wosków nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne woski :)
    Również Gratuluję <3
    Teresa S .

    OdpowiedzUsuń
  5. Woski cudne
    Gratulacje poduchy świetne w sumie tak po cichutku liczyłam ze trafia do mnie no ale co poradzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam do czynienia z tymi woskami, ale sądzę, że jest to godny zainteresowania produkt. Gratulację dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa zapachu tego wosku :) Muszę sobie kupić taki kominek, bo wygrałam jeden taki wosk i nie mam go jak zużyć, więc jestem zmuszona taki nabyć :P
    Gratulacje dla Pani Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    Bardzo mi miło.
    Dziękuję za wygraną i gratulacje.
    Maria Przewłocka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach by mi się spodobał ;) Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tych wosków:) gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ one świetnie wyglądają!!! Nie znam jeszcze takiej wersji wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Tych wosków nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych woskach, ale jeszcze się nie skusiłam, zostaję wierna Yankee Candle i Kringle Candle :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten wosk i ten zapach z nutą grejpfruta . Ja póki co używa YC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam wosków tej firmy ale muszę wypróbować po przeczytaniu już kilku bardzo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam jeszcze nigdy tych wosków- co nie zmienia faktu, że uwielbiam tego typu rzeczy! Aktualnie "choruję" na zakup wosku zapachowego o piernikowych nutach, moim zdaniem to idealny dodatek napawający wnętrze świąteczną atmosferą :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wosk musi pachnieć pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę ze zapach tez by mi sie spodobał ;) ale muszę zakupić kominek zeby wypróbować takie woski... póki co mam latarenkę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ładne zapachy, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS